Gravatar

#1611 Batsy 14 år siden

Nayse#1599 vær sin smag ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1612 Batsy 14 år siden

1606 ;P, hun sagde det til mig :D, men Bastards er og bliver den bedste af de to
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1613 evermind 14 år siden

Skeloboy (1602) skrev:
Pis mig øret, siger jeg bare

Efter julefrokosten vidste jeg bare, at det kun var et spørgsmål om tid, før du fik lyst til mere!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1614 Buzz 14 år siden

Jeg giver GL 4/6 få den ny Star Wars trilogi og så få han -6/6 få ikke at lave Star Wars Epic /,8,9
Gravatar

#1615 evermind 14 år siden

Buzz ... the matrix has you?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1616 wimmie 14 år siden

At vi skal hjem til min familie i Vestjylland i morgen og holde mini-juleaften 6/6

At jeg slet ikke er klar med de julegaver jeg skal have med 2/6 (2 - for det går nu nok alligevel; det plejer det)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1617 Buzz 14 år siden

#1615 the matrix got me
Gravatar

#1618 filmz-Bruce 14 år siden

Flot klimatopmøde! Der var ikke en hunds chance i helvede for, at der kunne komme en aftale i stand i København. Obamas krav om gennemsigtighed er ikke kun fornuftigt, det er essentielt, for ellers kan intet kontrolleres. Men det vil aldrig godtages af Kina. Kunne man ikke blot have diskuteret dette de to lande imellem INDEN topmødet og før dette punkt er afklaret INTET topmøde? Hvor svært kan det være?

0/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1619 davenport 14 år siden

Men det gav vel nogle kroner i kassen for Kbh?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1620 Skeloboy 14 år siden

Nå...må lige hurtig komme med lidt COP15 her...som jeg ikke gider uddybe nærmere, da jeg hader online-diskussioner:)

Climate Justice Action, 4/6 (de har klart min sympati efter det her)
Politiets håndtering, 3/6 (de fik stoppet alt ballade, men på hvilken bekostning?)
Anholdelse af Tadzio Müller, 0/6
Anholdelse af Bubber, 6/6 :D
Præsident Lulas tale, 5/6
Visse landes blokering af forhandlinger, 4/6 (så kan de rige lande fandeme lære at opføre sig ordentligt)
Lars Løkke Rasmussen og det danske formandskab, 2/6

COP15 generelt, 2/6, det er langt fra spildt arbejde. Jeg tror, at verdenssamfundet har lært en hel del.

Skriv ny kommentar: