Gravatar

#1641 Antlion 14 år siden

Søvn: EVAL ERROR: Missing (x/x)
Gravatar

#1642 HonoDelLoce 14 år siden

gi-jones (1640) skrev:
Collateral (1639) skrev:
#1638: Har netop set sidste afsnit af sæson 4, og det er jo forfærdeligt :(
Samtidig er det dog også meget modigt.

Mange tak - det var lige sådan en spoiler jeg manglede for at gøre den næste sæson ekstra spændende. 0/6

Nu har det ikke været nogen hemmelighed, at forfatterne til serien har ført sig frem i medierne om hvordan de "har lavet en slutning på sæson 4, som kommer bag på alle, og som vil efterlade folk i chok" :)

Det læste jeg skam også inden jeg så sæsonen, og det ødelægger absolut intet :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1643 davenport 14 år siden

American Gangster 5/6
Har haft den gemt længe på Ray nu, og satte mig ned og så den igår. Kæft en fed film. Og tankevækkende. Kan godt lide det med, at hvis der ikke var narko, ville der være 100.000 der var arbejdsløse :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1644 elwood 14 år siden

De udenlandske Greenpeace folk media stunt til den store middag ved dronningen.

Altså jeg skal hverken rose eller rise de her folk, blot sige at det er lidt tankevækkene hvordan det var lykkes de der demostranter og snige sig med til middagen, eller well næsten de blev jo stoppet, men de nåede da lige et par sekunders fame i TV, og spjældtid til 7. Jan.

Men jeg tænker bare der er nogen ved politiet der må svede lidt, over hvordan det var lykkes.

Demostranter den ene dag terroister den anden, prøver blot at overdramatisere det for nemhedsskyld.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1645 Batsy 14 år siden

Er syg, 0/6, men spille dagen lang og blive mere syg og slippe for juleopryddningen 4/6 men jeg vil ikke være syg Klokken 18:00 den 24 december!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1646 inflector 14 år siden

#1644 det er også usportsligt at tage noget pænt tøj på, når man forsøger at snige sig ind den slags steder. Hvis ikke der ruller hoveder i politiet, er det sgu lidt af en farce.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#1647 elwood 14 år siden

Man sku da tro der var noget kontrol med en invite, og sådan en har de da umuligt ku anskaffe sig, med mindre de har haft noget insider.

Københavns politimester sagde også det var Sostifikeret hehe jeg kan ikke engang udtale det korrekt, det ku han heller ikke 8-)

Self. var der også de episoder med ham var det en franksmand, der sneg sig med til alle de her kongelige brylupper, dte lidt hen i samme dur.
Gravatar

#1648 mr gaijin 14 år siden

Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1649 elwood 14 år siden

Haha hvor er han sej 8-)

Det satme godt gået, han har talegaverne i orden må man sige.
Gravatar

#1650 wimmie 14 år siden

Hvorfor var det en spoiler? Der bliver jo ikke fortalt hvad der sker...jeg ved det stadig ikke :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: