Jeg har beskæftiget mig med empiriske undersøgelser baseret på kvalitative og/eller kvantitative metoder, så jeg er udmærket klar over, at YouMe Familys fremgangsmetode og fremlagte statistik hverken er grundig, veludført eller repræsentativ for befolkningen som helhed. At de har manipuleret med beskrivelsen og tallene er naturligvis groft og vildledende, men kommer desværre ikke bag på mig. Deres lille youtube-indslag kan udelukkende bruges som oplæg til yderligere debat og evt. grundige undersøgelser. Hvad jeg finder interessant og tankevækkende ved indslaget er, at der vitterligt findes rygere, som gerne tænder en smøg for en pige, der tydeligvis ikke er ældre end 9-10 år. Og det er på ingen måde sammenligneligt med Detektors ditto sløsede licensundersøgelse.
Forresten, tak for linket til Detektor-indslaget. :)
Hvad jeg finder interessant og tankevækkende ved indslaget er, at der vitterligt findes rygere, som gerne tænder en smøg for en pige, der tydeligvis ikke er ældre end 9-10 år.
Hvis man kan give dem smartphones, reality-TV, McDonald's og andre dårligdomme, kan man vel også tænde en smøg for dem?
Røg op på kølerhjelmen og hele baduljen. Umiddelbart uden skade, så jeg løb videre. Senere tog jeg dog på skadestuen for at checke ryggen. Desuden rart at få det på papir.
#16525 Holy shit! Chock :( Har selv prøvet at ryge op på en kølerhjelm, ret så udramatisk og uden skade, men det er ret rystende. Flot at løbe videre og flot distance :)
#16525 - Sweet og shit! Håber alt er vel! Man skal passe på biler, når man er løber, for mange er utroligt dårlige til at bedømme løberes hastigheder. Jeg har flere gange måtte stoppe op, når folk tror de lige kan nå ud foran mig :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#16525 Hold da kæft! Godt at høre at der tilsyneladende ikke skete noget alvorligt. Det må være en vildt ubehagelige oplevelse, men heldigvis slap du godt fra det.
Han bremsede op så jeg gled fra kølerhjelm og videre ud på vejen. Jeg skyndte mig op og ind på cykelstien hvorefter jeg spørger manden om bilen er okay. Flot...
Jeg glemte helt at få tlf.nr. af manden. Endnu flottere...
Næste gang tror jeg dog han checker inden han passerer hajtænderne.
Damn! Det må have været en virkelig ubehagelig oplevelse lige pludselig at blive ramt på den måde. Rigtig godt at høre, at du slap uskadt fra sammenstødet, og ret sejt at du havde overskud nok til at kunne fortsætte din løbetur. Det tror jeg sgu ikke jeg ville have været i stand til.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#16521 Richard Burton 13 år siden
#16522 elwood 13 år siden
Oh well håber han vender tilbage i morgen Lørdag en gang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16523 Highland Park 13 år siden
Hvad jeg finder interessant og tankevækkende ved indslaget er, at der vitterligt findes rygere, som gerne tænder en smøg for en pige, der tydeligvis ikke er ældre end 9-10 år. Og det er på ingen måde sammenligneligt med Detektors ditto sløsede licensundersøgelse.
Forresten, tak for linket til Detektor-indslaget. :)
#16524 Pécuchet 13 år siden
Hvis man kan give dem smartphones, reality-TV, McDonald's og andre dårligdomme, kan man vel også tænde en smøg for dem?
#16525 misuma 13 år siden
6/6
At blive kørt ned efter de 10 km.
0/6
Røg op på kølerhjelmen og hele baduljen. Umiddelbart uden skade, så jeg løb videre. Senere tog jeg dog på skadestuen for at checke ryggen. Desuden rart at få det på papir.
#16526 Richard Burton 13 år siden
#16527 dyg 13 år siden
#16528 Zombi 13 år siden
Nogle bilister køre bare med hovedet under armen.
#16529 misuma 13 år siden
Jeg glemte helt at få tlf.nr. af manden. Endnu flottere...
Næste gang tror jeg dog han checker inden han passerer hajtænderne.
Tak for responsen iøvrigt Ü
#16530 NightHawk 13 år siden
Damn! Det må have været en virkelig ubehagelig oplevelse lige pludselig at blive ramt på den måde. Rigtig godt at høre, at du slap uskadt fra sammenstødet, og ret sejt at du havde overskud nok til at kunne fortsætte din løbetur. Det tror jeg sgu ikke jeg ville have været i stand til.