Gravatar

#16531 dyg 13 år siden

Jeg blev forresten også kørt ned i vinters, heldigvis ramte han kun det bagerste af min ene sko, men det var utroligt tydeligt, at han overhovedet ikke havde set mig. Her til den mørke tid har jeg også lige bestilt LED-armbånd og en pandelampe, så jeg bedre kan se og blive set.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16532 misuma 13 år siden

...og jeg tror jeg vil følge dit eksempel. På med den gule vest osv.

22,24 km? Det' jeg sgu stolt af. Især hvis jeg skal tro BMI'en som siger jeg vejer 16 kg for meget.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16533 dyg 13 år siden

Ja, det er sgu flot!

BMI kan kun bruges i sammenhæng med fedt%/muskelmasse. Når det er sagt, så vejer jeg selv 8kg for meget i forhold til BMI-skalaen, og ligger i den aller øverste del af den "gode" del af Fedt%-skalaen. Jeg håber, at kunne smide 5-8kg inden mit næste marathon-forsøg, hvilket der er 2½ måned til.
Gravatar

#16534 Batsy 13 år siden

misuma (16532) skrev:
...og jeg tror jeg vil følge dit eksempel. På med den gule vest osv.

22,24 km? Det' jeg sgu stolt af. Især hvis jeg skal tro BMI'en som siger jeg vejer 16 kg for meget.

Du må squ da føle dig som en action helt!, fed distance og godt du er ikke kom til skade!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16535 Takfornu 13 år siden

#16525 - Uff håber at du er okay og tros ingen fysiske skader. Hvis du har brug for at snakke om oplevelse, så sig til, for så kan vi godt tage en snak :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#16536 misuma 13 år siden

Jeg tror dagen bliver brugt på SOA sæson 3-4. Det gør ondt i venstre side af lænden og ned i ballen. Jeg bliver faktisk lidt forkælet af kæresten, og mellem os, generer dette ikke spor.

Tak Navarre Ü
Gravatar

#16537 tiany 13 år siden

Diana Krall i Vejle Musikteater 6/6
- fantastisk koncert Rag time musik er bare skabt til at blive spillet live

Billetsalget til Diana Krall i Vejle 0/6
- at blive holdt for nar af den officielle fanklubs salgs sted er bare nitten. Farvel 3. række - goddag 15. række.
Valar morghulis
Gravatar

#16538 elwood 13 år siden

Siger det samme som tiany, jeg fik dog en plads på 3. række aligevwel, så jeg var heldig, men ja det er hel uaaceptable den måde som det her løb for sig, så Vervemusic får en sad besked omkring at de nok skal til og finde sig en ny samarbejdspartner, og artist arena (er navnet på selskabet, så kan ligeså godt få det ud nu da jeg ikke tænker det kun er ve DK's koncerter de har lavet de her stunt, lidt googling viste det også)

de får sig en sviner af en mail!

Men ja koncerten var hel fantastisk: og til ikke FB tilhængere kommer der en WOT you have been warned, mest om koncerten.

Diana Krall var i topform, hun har stadigvæk den her lidt generthed over sig, som virker så sødt, hun komme med små kommentar til sine sange før hun skal spille dem, og det smitter virkelig på ens humør og se hende på den måde :)

Vi fik også lidt små historie om hendes Barndom, og hendes små betragtninger af livet, alt sammen emd til og skabe en perfekt stemning koblet sammen med det FANTASTISKE scene decoration (tog et billede før og efter koncerten (der stå men ike må tage billeder under koncerten, men jeg tænker et før folk har fundet sig på plads, og et efter koncerten er slut, sakder ikke, så de kommer også på et tidspunkt, hvis man har set det nye album cover vil man nemt se ligheden med looket. bagved orkestret og Diana Krall spiller der små stumfilm der skaber lidt en slags semi teater forstilling, inklusiv fint rødt tæppe op langs siden.

Der blev self. spillet en del sange fra det nye album, og så en del af de gode gamle, jeg fik desværre heller ikke Devil may care den her gang, men til gengæld spillede hun Case of you på det fineste gamle klaver med små lamper hængt i siderne, selv samme klaver stod og spillede automatisk som opvarmning mens folk fandt sig på plads, men og sidde og høre hende fremføre denne smukke sang på det, ja jeg var solgt! Frim fram sauce fik vi også spillet, med en blanding af andre Nat King Cole sange, mest Frim Fram, hvilket passede mig helt fint.

Diana Krall og hendes ene orkestrer medlem, her kan Per sikkert bryde end selv om han desværre ikke selv så koncerten, men det er ham der blandt andet spiller violin. well de havde lige lidt start problem med en sang til stor morskab ofr den kære Diana Krall, ham og så resten af publikummet, er så befriende og være vidne til sådanne ting, nåja og trommeslageren havde fødselsdag, så vi sang da lige Føsdags sang for ham akkompangeret af Diana Krall på Klaver self.

Men ja hel igennem fantastisk koncert, Århus Koncerten er dog stadigvæk noget hel specielt, men den her kan fint måle sig med den også på en del punkter, håber hun gæster Århus igen en gang i hvertfald.

Anden ting Jeg synes man fremover skal opfatte de her slags koncerter som et bryllup, her tænker jeg på fotografen gætter på det var fra en avis, eller også teaters egen, men under de stille sange i starten hørte man den her lyd en del klik klik klik klik klik klik klik WTF! det er jo ikke en freaking sport event eller andet med fart i du fotografer, du må da ha fanget noget efter de første 4-5 billede !? det gik mig en del på så da han endelig gik ned af og væk, ja så udbrød jeg sku et lille diskret yes! mens jeg lavede gesture med knytnæven. Rock koncerten og ander hvor muskken konstant er høj klik løs det i vil i foto pittet, men til en Jazz koncert eller ligende vil jeg satme ikke sidde og høre den klik klik klik hele tiden.

Men hvis man lige ser bortfra det her emd billeterne (vi var da heldige overhovedet og ku komme ind trods alt) så var det en hel igennem fantastisk god koncert, hvor der både var klassiske Diana Krall, og så den lidt mere eksperimenterende med stor tromme, elguitar mini soloer fra band.

Så en rigtig god aften endte det med og blive aligevel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16539 dyg 13 år siden

PR på 10km, kappede næsten 1½ minut af den gamle: 5/6

Sidestik efter 6km, og generel trælshed i kroppen gjorde, at jeg nok ikke ydede helt det jeg burde kunne. Men så må jeg jo bare sætte ny PR igen inden længe :)
Gravatar

#16540 misuma 13 år siden

Med fare for at få mindreværdskomplekser, så spørger jeg alligevel. Hvor lang tid er du om 10 km?

Skriv ny kommentar: