Gravatar

#16561 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

At Disney køber Lucas Ltd er jeg egentlig ikke så overrasket over. Disney er trods alt en mastrodont som hele søger at udvide.

Det er nærmere det omkring en ny Star Wars der er noget overraskende. Kan lige forestille mig at Lucas har siddet ved forhandlingsbordet og krævet at der skulle laves en ny Star Wars film, hvis de skulle sælge.

Det kunne selvfølgelig være de vælger at lave en reboot af serien og hyrer nogle af deres unge stjerner og prøver at fange de yngre seere.

Jeg kan ikke engang komme i tanke om nogle navne, men der er vel altid hende fra Hanna Montana og måske Bieber (hende er jeg dog ikke sikker på er en Disney opfindelse).
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16562 Ericmase 13 år siden

Ingeniosus (16554) skrev:
Pinligt Ann Lind Bond interview i DR.kun idiotiske quiz spørgsmål og Craig lignede ikke én som var underholdt. Mulighed for gode spørgsmål til 4 skuespillere og så laller man ligegyldigheder af.

Komplet enig. Det føltes ret pinligt. Det lignede især at Craig ikke have det særlig sjovt.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16563 PredatorX 13 år siden

Ericmase (16562) skrev:
Komplet enig. Det føltes ret pinligt. Det lignede især at Craig ikke have det særlig sjovt.

Det gør han dog aldrig. Mr Daniel citronfjæs Craig.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16564 gi-jones 13 år siden

Jeg er lidt overrasket over at se Lucas sælge biksen på den måde. Af alle mennesker troede jeg sgu at han ville holde på sagerne. Jeg er ikke så bekymret for filmene dog. Alt andet lige kan Star Wars nok næppe synke meget lavere end de nuværende tegnefilm og andet fjollet. Og vi skal også huske at Disney jo ejer Pixar fx. og kvaliteten af deres ting er da bestemt ikke faldet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16565 elwood 13 år siden

Bolt er også en ganske fin film, hvor John Lasseter har været over en del også, som tydelig ses, så måske Lucas delen også kan hjælpe Disney på nogle punkter med deres film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16566 HonoDelLoce 13 år siden

Ingeniosus (16554) skrev:
Pinligt Ann Lind Bond interview i DR.kun idiotiske quiz spørgsmål og Craig lignede ikke én som var underholdt. Mulighed for gode spørgsmål til 4 skuespillere og så laller man ligegyldigheder af. Hvor mange har Bond kneppet i røven?

0/6

Ann Lind, er det hende asiaten? For i så fald så jeg de interviews på TV2 i går i Go' Aften DK, og jeg er rørende enig.

Især Craig voldbollede jo konceptet for voldsomt, og Lind var næsten ved at falde på halen af grin i komplet misforståelse af Craigs mening om hele idéen med de spørgsmål.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16567 Zombi 13 år siden

Axl Rose i Jimmy Kimmel Live:

Efter alle disse år havde jeg aldrig troet, at jeg skulle se Rose gå med til et talkshow interview. Jeg er ikke ligefrem den største fan af hans musik i dag, men det er sgu fedt at se, at han endelig virker til at have fået kontrol over sit liv igen og faktisk nyder det han laver nu. :)
Gravatar

#16568 Richard Burton 13 år siden

Sir Scott går nu via Scott Free ind og støtter 6 film i horror, sci-fi og action i det billige indie segment. Optagelserne skal produceres i Nord Irland.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-2016...
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16569 wimmie 13 år siden

Ingeniosus (16568) skrev:
Sir Scott går nu via Scott Free ind og støtter 6 film i horror, sci-fi og action i det billige indie segment. Optagelserne skal produceres i Nord Irland.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-2016...

Cool :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16570 Ericmase 13 år siden

[url= burde være på ALLE flyvemaskiner![/url]
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: