Gravatar

#16571 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Egentlig lytter meget lidt til dansk musik med dansk lyrik. Jeg er dog begyndt at lytte til Marie Key, hvilket er noget af det bedste indenfor den genre jeg har hørt længe.

Det her er et eksempel på det:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16572 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Har lige fået en faktura fra Yousee (via netbank), hvor jeg kan se at de har opkrævet mig forkert for de næste 3 måneder.

De har opkrævet mig for en tillægspakke, som jeg har opsagt gældende fra og med 01.12.12.

Desuden har de opkrævet mig for en 30/3 mbit forbindelse på trods af at jeg for ca. en måned siden nedgraderede til 20/2.

Så nu må jeg lige få fat i deres kundeservice.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16573 Richard Burton 13 år siden

Efter en periode i status quo ... i kælderen på vej mod papkassen igen, er konsekvensen taget og det der kan være en definitiv mail i mine 22 år i firmaet ... sendt.

6/6

Lorteuge!

0/6
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16574 Hr. Nielsen 13 år siden

#16573 Stærkt gået og gode tanker om 'things to come' herfra af Mate:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16575 Richard Burton 13 år siden

Tak :) Det er sgu også nødvendigt ;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16576 Hr. Nielsen 13 år siden

Det forstås og vigtig at lytte og turde:) Ser frem til at høre om 'what now, what's next and where to'?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16577 Batsy 13 år siden

Reform Section 5 (16575) skrev:
Tak :) Det er sgu også nødvendigt ;)

Ihhh for pokker, du forvirrer mig med dine navne skift dude. Men som som Thomas sagde, godt gået og håber det går bedre senere hen af!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16578 BN 13 år siden

Batsy (16577) skrev:
Ihhh for pokker, du forvirrer mig med dine navne skift dude. Men som som Thomas sagde, godt gået og håber det går bedre senere hen af!

Ja, jeg havde aldrig gættet, at det var Bruce aka Sir Ridley Scoot aka Ingenious! Gad vide hvad Reform Section 5 er for noget? (Har tænkt mig at google det lige om lidt.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16579 MMB 13 år siden

Batsy (16577) skrev:

Jeg synes nu ikke, det er så svært. Det er kun Bruce, Babo og Antlion, der skifter navn hele tiden. Så er det bare at finde ud af, hvem der skriver om henholdsvis Prometheus, Nolan og transcendens. Så er den skid slået. :D
Gravatar

#16580 Batsy 13 år siden

[quote=Foeller (16579)]Jeg synes nu ikke, det er så svært. Det er kun Bruce, Babo og Antlion, der skifter navn hele tiden. Så er det bare at finde ud af, hvem der skriver om henholdsvis Prometheus, Nolan og transcendens. Så er den skid slået. :D[/quote

Ja det så rigtigt, men nu var det jo ikke promethus han snakkede om :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: