Gravatar

#16611 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Borgerkrigen danner rammen om filmen, men Lincoln er fokuspunktet og derfor vil den også i høj grad omhandle det politiske spil.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16612 MMB 13 år siden

Reform Section 5 (16610) skrev:
#16609 Og det lyder godt og helt modsat, hvad jeg havde forventet mig af Spielberg, som jeg troede var fanget i de storladne klichéer, digitale masturbations scenarier og en milliard violiners land :)

Enig! Selvom jeg bestemt stadig havde været optimistisk, hvis filmen havde været mere storladen. :)

Whispering Horse (16611) skrev:
Borgerkrigen danner rammen om filmen, men Lincoln er fokuspunktet og derfor vil den også i høj grad omhandle det politiske spil.

Præcis. :)
Gravatar

#16613 Richard Burton 13 år siden

Klip med verdens ... i flere henseender ... "største" skuespiller pt.

6/6

Og i den nye genindspilning af Titanic:

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16614 Hr. Nielsen 13 år siden

Ved ikke om mit spørgsmål hører til her, men aner ikke hvor jeg ellers skal smide det. Men altså, er der nogen der ved noget om siden letmewatchthis.ch?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16615 davenport 13 år siden

Ja, gad vide hvad det er og om det er lovligt?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16616 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Så finder man lige ud af, via track & trace, at ens pakke er forsinket og befinder sig i Ringkøbing.

Det er sikkert køer på vejen der har forsinket dem.
Gravatar

#16617 Hr. Nielsen 13 år siden

#16615 Jeg tænker ulovligt, men en kammerat jeg har, påstår det modsatte. Jeg har bare svært ved at tro, at man allrede kan streame film som Skyfall og andre der endda er nyere allerede.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16618 MMB 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16617) skrev:
#16615 Jeg tænker ulovligt, men en kammerat jeg har, påstår det modsatte. Jeg har bare svært ved at tro, at man allrede kan streame film som Skyfall og andre der endda er nyere allerede.

Selvfølgelig er det ulovligt. Du kan sikkert godt finde nyere film som Skyfall, men hvis du kan, så er det sikkert en håndholdt optagelse af et biograflærred eller noget i den stil. Jeg tvivler i hvert fald på, Skyfall er blevet sendt som screener endnu, og som DVD er den af gode grunde ikke kommet endnu. Overtal du ham hellere om at komme en tur i biografen. :P
Gravatar

#16619 Kisbye 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16614) skrev:
Ved ikke om mit spørgsmål hører til her, men aner ikke hvor jeg ellers skal smide det. Men altså, er der nogen der ved noget om siden letmewatchthis.ch?

Den side du nævner, er idag kendt som 1Channel.ch. Siden opbevare ikke filmene, men linker til dem. Så der er vel ikke den store forskel på den hjemmeside og så for eksempel pirate bay, der heller ikke hoster filerne.

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2399462,00.asp skrev:
It's hard to know which websites, if any, will next taste the swift fist of justice, but there are a handful of choice suspects that are prime candidates for speculation. For example, the MPAA considers three online destinations as "rogue sites" for linking to copyrighted movie and television content: 1Channel.ch, Movie2k.to, and SolarMovie.eu. The reason for the MPAA's concern is obvious; all three sites act as pointers to sites that feature movie downloads for films that are currently in theaters (such as Underworld: Awakening).
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#16620 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Kom ved et tilfælde til at kigge Roger Eberts anmeldelser af Mike Nichols film igennem. Han er overvejende ret begejstret for hans film.

I det hele taget er det fedt nogle gange at kigge hans side igennem, både hvad angår instruktører og skuespillere. Jeg tror alle hans anmeldelser er at finde på siden eller i hvert fald størstedelen af dem og man kan også finde hans lister fra diverse år samt blogindlæg. Det er ret sjovt at se.

Hans liste for 1998 er for eksempel langt mere interessant at læse nu end den var da i 1998. Lister er på mange måder noget der virker bedst når man kigger tilbage på dem.

http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...

Eller denne fra 1971: http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...

Skriv ny kommentar: