Gravatar

#16601 Highland Park 13 år siden

Kan du ikke bare vente, indtil det er afkølet, før du spiser det?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16602 davenport 13 år siden

Det virker forkert...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16603 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Jeg skal love for at Soderbergh er aktiv lige for tiden. Herligt, synes jeg, da han er altid er garant for noget interessant.

Denne ser også interessant ud:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16604 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Todd McCarthy anmelder "Lincoln" og Daniel Day kan meget vel være på vej mod endnu en statuette: http://www.hollywoodreporter.com/review/steven-spi...
Gravatar

#16605 Richard Burton 13 år siden

#16604 Lyder meget interessant. Det kan meget vel være Spielbergs bedste i årtier og det er da altid et cadeau at blive sammenlignet med Michael Curtiz og stilen fra guldalderen.

Men som skrevet står, nok sværere at nå Fords niveau, i Lincoln filmen med Henry Fonda,

At the same time, however, it lacks that final larger dimension and poetic sense such as can be found in John Ford's great 1939 Young Mr. Lincoln, to which Spielberg's film is a biographical and thematic bookend.

Det lyder dog bedre end forventet og det vil være en glædelig overraskelse at se Spielberg performe på højt niveau igen.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16606 MMB 13 år siden

Jeg tror bare ikke, folk skal forvente at se en episk film med store åbne landskaber, men i stedet en film, der er tættere på et kammerspil. :)
Gravatar

#16607 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Jeg mener faktisk også, at vis der er en instruktør der er i stand til at lave de episke film ala Ben Hur, Lawrence of Arabia, Gone with the Wind og i den dur, så er det Spielberg. Ikke blot pga. han evner som instruktør, men også hans enorme indflydelse i branchen.

Så ja det er rigtig spændende hvis han er lykkedes med hans projekt.
Gravatar

#16608 Richard Burton 13 år siden

#16606 Hvis store åbne landskaber er lig The Whore Horse, så foretrækker jeg kammerspillet :)
Gravatar

#16609 MMB 13 år siden

Reform Section 5 (16608) skrev:
#16606 Hvis store åbne landskaber er lig The Whore Horse, så foretrækker jeg kammerspillet :)

Jeg tror, de fleste vil fortrække at se en film, hvor finansloven bliver fremlagt af Windows oplæseren! :) Min pointe var bare, at man - ud fra det jeg har læst i hvert fald - ikke skal forvente en stor episk fortælling, som man måske ellers kunne forestille sig, når det nu handler om Lincoln og borgerkrigene. :)
Gravatar

#16610 Richard Burton 13 år siden

#16609 Og det lyder godt og helt modsat, hvad jeg havde forventet mig af Spielberg, som jeg troede var fanget i de storladne klichéer, digitale masturbations scenarier og en milliard violiners land :)

Skriv ny kommentar: