#16630 Der kan man bare se :) Nu har jeg i hvert fald fået pakken. Dog undrede jeg mig lidt over at jeg ikke skulle skrive under på at jeg har modtaget den, men sådan er det måske ikke med privatpakker.
En helt anden ting er, at jeg har fået svar fra Yousee (sendte en e-mail, i stedet for at vente på at komme igennem telefonisk. Så har man også den fordel at man har det på skrift), som jeg skrev om tidligere.
De har heldigvis erkendt at de har trukket for meget og sender mig nu en kreditnota på det de mangler at betale. I forvejen har penge tilgode hos dem, da jeg tidligere har fået en kreditnota som jeg blot valgte at de skulle modregne den næste regne. I stedet for valgte de så at trække mere end de skulle.
Nu har jeg ikke set forrige udgivelse, men den rater de da næsten fuldt ud så højt?
Åh ja og 6/6 fordi jeg fik lov til at lave en BN mod Ispep (over mobilen:) og argumentere voldsomt mod en film som den nye Spider-Man, som jeg slet slet ikke har set endnu:-D Tak Ispep Thgil!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Ja, der kan jeg godt se en forbedring. Jeg finder ikke det 'gamle' all bad, men remasteren vinder da med 10-20% måske (eller måske jeg blot skal pudse min skærm:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Synes nu også klart detaljegraden er bedre på den nye, selvom det gamle transfer sådan set også var okay. Hvis du zoomer ind på Bruces billeder (ved mindre du ser det på en skærm med 1920x1080), så er det umuligt ikke at se forskellen. :)
#16631 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
#16632 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
De har heldigvis erkendt at de har trukket for meget og sender mig nu en kreditnota på det de mangler at betale. I forvejen har penge tilgode hos dem, da jeg tidligere har fået en kreditnota som jeg blot valgte at de skulle modregne den næste regne. I stedet for valgte de så at trække mere end de skulle.
#16633 Richard Burton 13 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Patton-Blu-ray/55325...
10/6
Ligner top-3 transfer!
#16634 MMB 13 år siden
#16635 Hr. Nielsen 13 år siden
Åh ja og 6/6 fordi jeg fik lov til at lave en BN mod Ispep (over mobilen:) og argumentere voldsomt mod en film som den nye Spider-Man, som jeg slet slet ikke har set endnu:-D Tak Ispep Thgil!!!
#16636 Richard Burton 13 år siden
Hvilket viser, hvor ringe folk var til at rate visuel kvalitet for blot få år siden :)
Bedre her
Old
Remastered
#16637 Hr. Nielsen 13 år siden
#16638 Richard Burton 13 år siden
Spøg til side. Få en konto på blu-ray.com, så kan du se disse screenshots i 1080p. De er ret så afslørende.
Remastered
Old
Teksturer, farver, hud. Alt er kompromitteret og der er nærmest ingen detaljer, kun udvasket glathed.
#16639 MMB 13 år siden
#16640 MMB 13 år siden
Dine første links er i 1080p. :)