Gravatar

#16641 Richard Burton 13 år siden

#16640 Fordi jeg gemte lige de to billeder lokalt og smed dem på imgur :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16642 MMB 13 år siden

Richard Burton (16641) skrev:
#16640 Fordi jeg gemte lige de to billeder lokalt og smed dem på imgur :)

Ah, I see. :) Men de billeder illustrerer jo også forskellen fint.
Gravatar

#16643 Thomsen 13 år siden

Ja, det er godt nok vildt. Pattons ansigt er jo ren voksdukke på den gamle.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16644 Batsy 13 år siden

Finder ud af coolshop åbenbart først tager penge fra kontoen på udgivelses dagen, og jeg har bestilit for et halvt år siden med tanken over jeg har betalt, og har self ikke nok på kontoen nu til at betale, så nu må jeg tage noget fra opsparingen for gider ikke vente i en mere måned 0/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16645 tiany 13 år siden

Batsy (16644) skrev:
Finder ud af coolshop åbenbart først tager penge fra kontoen på udgivelses dagen, og jeg har bestilit for et halvt år siden med tanken over jeg har betalt, og har self ikke nok på kontoen nu til at betale, så nu må jeg tage noget fra opsparingen for gider ikke vente i en mere måned 0/6

De må jo ikke hæve pengene før de sender varen, så det er vel logisk nok... Men selvfølgelig surt hvis du ikke har pengene
Valar morghulis
Gravatar

#16646 Hr. Nielsen 13 år siden

Richard Burton (16638) skrev:
fjerne leverpostejen fra kontaktlinserne
Bruger ikke linser, kun postej;)

Men en voldsom forskel ser jeg desværre ikke, selv om remasteren er pænere (det med voksdukke ser jeg slet slet ikke???). Enten er det min opløsning på min bærbare (som Foeller vist var inde på), eller også er jeg bare ikke så detalje fikseret som mange af jer feinschmecker, som ser en stor forskel i de små ting.

Jeg kunne godt tænke mig at se dem begge på BD og så se hvor meget jeg ville bemærke det.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16647 Hr. Nielsen 13 år siden

Åh ja, glemte lige at tilføje, at der selvsagt må være en grund til at de atter har smidt den ud i en ny udgave.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16648 Batsy 13 år siden

Tiany

tiany (16645) skrev:
De må jo ikke hæve pengene før de sender varen, så det er vel logisk nok... Men selvfølgelig surt hvis du ikke har pengene

Hehe ja, Johan/Insider fortalte mig om loven, så ikke mærkeligt og gav meget mere mening. Men fik heldigvis lov til at få 200 kroner fra min opsparing, og sætter bare en ekstra 200 kroner i næste måned. Så nu glæder jeg mig bare til posten kommer imorgen eller overmorgen med en flot og herlig lækker pakke!

Gravatar

#16649 JannikAnd 13 år siden

tiany (16645) skrev:
Det afhænger vel af betallingsmetoden. Hvis man bruger PayPal f.eks. så hæves pengene med det samme.
Batsy (16648) skrev:
Så nu glæder jeg mig bare til posten kommer imorgen eller overmorgen med en flot og herlig lækker pakke!
Hyg dig med Halo 4, Batsy! :) Det er første gang, jeg ærger mig over at have udskiftet min X-box med en PS3...
Gravatar

#16650 Batsy 13 år siden

JannikAnd (16649) skrev:
Hyg dig med Halo 4, Batsy! :) Det er første gang, jeg ærger mig over at have udskiftet min X-box med en PS3...

TAK skal du have skal prøve at nyde det så meget for os begge 2!, og jeg brugte ikke Paypal dog, så no wonder. Men det er vidst alt fixet nu 8)

Skriv ny kommentar: