Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg har gået den sidste uge på arbejde. Man går i 8 timer, så det må simpelthen blive til nogle kilometer. Gad godt teste med en skridttæller, selvom jeg er for dum til at kunne omdanne det til kilometer..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg har gået den sidste uge på arbejde. Man går i 8 timer, så det må simpelthen blive til nogle kilometer. Gad godt teste med en skridttæller, selvom jeg er for dum til at kunne omdanne det til kilometer..
Du kan skam bare leje mig, så skal jeg nok tælle dine skridt. Du vil ikke lægge mærke til mig, det lover ejg.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Da jeg arbejdede på lager gik vi omkring 3-4 km på en 4 timers vagt. De fast ansatte kunne gå op til 10 km om dagen. Det handler om hvordan lageret er indrette og det føles længere end det egentlig er, fordi gulvet er hårdt at gå på... man har ømme fødder det første stykke tid indtil man venders ig til det.
Så det er derfor, der altid kommer så fandens mange mærkelige billeder på din facebook-profil! Jeg har mange gange undret mig over, hvad du render og laver :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#16791 Ericmase 13 år siden
Mystisk siden jeg er spejder og har gået 50 kilometer på mindre end et døgn?
Ellers sejt gjort! :-)
#16792 davenport 13 år siden
#16793 MOVIE1000 13 år siden
Du kan skam bare leje mig, så skal jeg nok tælle dine skridt. Du vil ikke lægge mærke til mig, det lover ejg.
#16794 davenport 13 år siden
#16795 tiany 13 år siden
Da jeg arbejdede på lager gik vi omkring 3-4 km på en 4 timers vagt. De fast ansatte kunne gå op til 10 km om dagen. Det handler om hvordan lageret er indrette og det føles længere end det egentlig er, fordi gulvet er hårdt at gå på... man har ømme fødder det første stykke tid indtil man venders ig til det.
#16796 frankdrebin 13 år siden
#16797 dyg 13 år siden
#16798 frankdrebin 13 år siden
#16799 Highland Park 13 år siden
#16800 Highland Park 13 år siden