Gravatar

#16791 Ericmase 13 år siden

misuma (16789) skrev:
Indenfor 6 dage har jeg sammenlagt løbet lidt over 50 km.

Wausy! 6/6

Mystisk siden jeg er spejder og har gået 50 kilometer på mindre end et døgn?

Ellers sejt gjort! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16792 davenport 13 år siden

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg har gået den sidste uge på arbejde. Man går i 8 timer, så det må simpelthen blive til nogle kilometer. Gad godt teste med en skridttæller, selvom jeg er for dum til at kunne omdanne det til kilometer..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16793 MOVIE1000 13 år siden

davenport (16792) skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg har gået den sidste uge på arbejde. Man går i 8 timer, så det må simpelthen blive til nogle kilometer. Gad godt teste med en skridttæller, selvom jeg er for dum til at kunne omdanne det til kilometer..

Du kan skam bare leje mig, så skal jeg nok tælle dine skridt. Du vil ikke lægge mærke til mig, det lover ejg.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16794 davenport 13 år siden

Dét ville nok være lidt skummelt, at have dig bag mig hele dagen ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16795 tiany 13 år siden

davenport (16792) skrev:

Da jeg arbejdede på lager gik vi omkring 3-4 km på en 4 timers vagt. De fast ansatte kunne gå op til 10 km om dagen. Det handler om hvordan lageret er indrette og det føles længere end det egentlig er, fordi gulvet er hårdt at gå på... man har ømme fødder det første stykke tid indtil man venders ig til det.
Valar morghulis
Gravatar

#16796 frankdrebin 13 år siden

Jeg arbejder som butiksdetektiv, så jeg går i gennemsnit og handler 8 timer om dagen.. Det må også blive til nogle kilometer :)
Gravatar

#16797 dyg 13 år siden

Så det er derfor, der altid kommer så fandens mange mærkelige billeder på din facebook-profil! Jeg har mange gange undret mig over, hvad du render og laver :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16798 frankdrebin 13 år siden

You got it! Man ser meget underligt derude!
Gravatar

#16799 Highland Park 13 år siden

#19796: Har du opklaret, hvorfor varerne forsvinder fra hylderne?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16800 Highland Park 13 år siden

Jeg beklager den dårlige joke, men det er dit brugernavns skyld!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: