Gravatar

#16801 wimmie 13 år siden

davenport (16792) skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg har gået den sidste uge på arbejde. Man går i 8 timer, så det må simpelthen blive til nogle kilometer. Gad godt teste med en skridttæller, selvom jeg er for dum til at kunne omdanne det til kilometer..

Jeg havde en skridttæller som både viste antal skridt og antal km :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16802 davenport 13 år siden

He he jeg troede du var distriktschef for Løvbjerg eller sådan noget :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16803 frankdrebin 13 år siden

Hehe.. Det er som sådan et meget sjovt job.. har lige rundet de 100 tilbageholdte tyveknægte, og det kommer til at gå stærkt her i December. Folk kan sgu ikke holde nallerne for sig selv!

Gravatar

#16804 Skeloboy 13 år siden

#16803 - dæleme godt, at du ikke var butiksdetektiv i Stauning Lokalbrugs i starten af 90'erne! Rapsede ret mange chokoladebarer...:) - men er dog ret sikker på, at brugsuddelern var helt klar over det...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16805 Michael Andersen 13 år siden

Skeloboy (16804) skrev:
#16803 - dæleme godt, at du ikke var butiksdetektiv i Stauning Lokalbrugs i starten af 90'erne! Rapsede ret mange chokoladebarer...:) - men er dog ret sikker på, at brugsuddelern var helt klar over det...

Fordi du tog meget på i vægt? :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16806 elwood 13 år siden

Når du så køber ting for at falde i med mængden, har du så noget gange prøvet bare og købe usansynlig meget af en vare, og se om folk opfatter dig som en slags den nye Velo mand 8-)

Ok måske ville det bare gøre dig lidt mistænksom, men ja ham der med indkøbsvognen fyldt med Snøfler, han er da en ganske normal person
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16807 frankdrebin 13 år siden

Jeg plejer at tage varer der ikke vejer alt for meget, for at skåne mine arme.. Favoritter er: Riskager, franskbrød, morgenmadsprodukter, chips osv.

Men i drømmer ikke om hvilke typer man tager i at rapse.. Alt fra narkomaner, sprittere, autonome til forstadsfruer, politibetjente samt folk med stillinger i det offentlige. Deriblandt folk der sidder i borgerservice og dagplejemødre..

Gravatar

#16808 Skeloboy 13 år siden

Michael Andersen (16805) skrev:
Fordi du tog meget på i vægt? :P

Hehe. Han var bare en flink mand, der lod børnene more sig...:)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16809 Highland Park 13 år siden

frankdrebin (16807) skrev:
... politibetjente...

Fra salatfadet til i fedtefadet...

Hvad er deres forklaring/undskyldning?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16810 frankdrebin 13 år siden

Det samme som alle de andre.. De har ingen forklaring.. "Jeg har aldrig gjort det før", "Det var en forglemmelse" eller min favorit, "jeg ved ikke hvad jeg lavede"...

Sjovt at du ikke ved hvad du lavede, når jeg så at du tog den hudcreme op fra din vogn, kiggede om der var andre kunder i nærheden, hvorefter den røg ned i din lomme.

Skriv ny kommentar: