Bølgerne gik højt i en af hans seneste diskussioner med Thomas, men om hans pludselige exit har noget med det at gøre er ikke godt at vide.
Fra en mere privat vinkel skal jeg intet udelukke, men det ville jeg finde ret ærgeligt at bære skylden for, da det aldrig ville en hensigt fra min side, på et menneske jeg endda syntes godt om, trods vores forskelligheder.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Hvis spekulationerne (og "Prometheus"-provokationerne) fortsætter længe nok, dukker han garanteret kortvarigt op og forklarer sine bevæggrunde, ligesom han har gjort adskillige gange før - for derefter at vende tilbage senere. Jeg kender ikke manden, men eftersom han ønskede dig tillykke med barnet, er du næppe skyldig i utidig afsked.
#16861 MMB 13 år siden
Jeg kan let lokke ham tilbage. Bare se...
Jeg har lagt en fælde: http://filmz.dk/forum/anmeldelser/prometheus-74138...
#16862 Highland Park 13 år siden
#16863 Thomsen 13 år siden
Hvad fik ham til at skride denne gang? Prometheus?
#16864 Kruse 13 år siden
Denne gang tror jeg ikke at en diskussion på Filmz har været grunden. Jeg kan i hvert fald ikke umiddelbart se hvad for en det skulle være.
#16865 Highland Park 13 år siden
Jeg aner det ikke... der er så mange, der i al ubemærkethed har skiftet profilnavn.
#16866 Thomsen 13 år siden
#16867 MMB 13 år siden
Max 1 enkelt uge med din luskede fælde!
#16868 Thomsen 13 år siden
#16869 Hr. Nielsen 13 år siden
#16870 Highland Park 13 år siden
Jeg kender ikke manden, men eftersom han ønskede dig tillykke med barnet, er du næppe skyldig i utidig afsked.