Gravatar

#16871 Ispep 13 år siden

Jeg tror nu det har lidt med Prometheus tråden at gøre. Men ved det ikke. Der var nogle hektiske kampe, også fra min side, indrømmet, men ligeså snart man giver ham lidt mere modstand (på den ene eller anden måde) end den gængse bruger normalt formår, så er det som om han ikke kan tåle det. Men måske blev der overskredet nogle grænser? Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed og han fik da en undskyldning af mig på et tidspunkt over upassende sprogbrug, men det blev "overset" og ignoreret. Jeg har i øvrigt aldrig "mødt" en mand på en side der var så dedikeret til forsvar af en film (Prometheus) i så udtalt grad, mens han på samme tid tog afstand fra fanatikere og fanboys, men i virkeligheden selv fremstod som sådan en. Det havde jeg dog ikke troet.
Gravatar

#16872 Ispep 13 år siden

Highland Park (16870) skrev:
men eftersom han ønskede dig tillykke med barnet, er du næppe skyldig i utidig afsked.

Jeg ved ikke om det er en hemmelighed fra Thomas (tror jeg ikke?) men Bruce fik ham slettet på facebook, sikkert over noget med Prometheus-tråden. Han fik også mig slettet i sin tid over noget... ja, upassende sprogbrug og dårlig humor, som blev misforstået :D
Gravatar

#16873 Thomsen 13 år siden

Slettet på Facebook?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16874 Kruse 13 år siden

Un-friended mener han vel.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16875 Ispep 13 år siden

Ja, Thomas og jeg var jo begge venner med ham på facebook. Vi er så blevet fjernet :D
Gravatar

#16876 Hr. Nielsen 13 år siden

Ispep (16875) skrev:
Thomas og jeg var jo begge venner med ham på facebook.
Jeg var faktisk af den åbenbart naive opfattelse, at vi var noget nær venner i den virkelige verden, efter en del besøg, kommende besøg med overnatning her hos kæresten og jeg (vi har endda besøgt ham sammen) og et ønske og tanke om endda muligvis at invitere ham med til mit kommende bryllup og med tanke på hans indimellem 'frække' og velformuleret, men ofte provokerende tone til mine holdninger, ville jeg vitterligt ikke have troet han ville tage det sådan at vi havde en kontrovers. Ja ja, dum har jeg altid været:-/
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16877 PredatorX 13 år siden

Weird :/
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16878 NightHawk 13 år siden

Highland Park (16855) skrev:
http://filmz.dk/~richard-burton

Taadaaa! Udbryderkongen har gjort det igen.

Lad væddemålene om hans snarlige tilbagevenden begynde.

Hmm, ja det giver godt nok ikke nogen mening det her, og jeg kan ærlig talt ikke lade være med at være pænt irriteret over at have brugt en masse timer af min fritid på at have skrevet en længere anmeldelse til den Bruce Springsteen tråd, som han selv startede i sin tid. Han havde endda flere gange givet udtryk for, at han var interesseret i at læse hvad jeg havde lavet, og lovede han snart ville give feedback. Så går der en uge, der går to uger og der sker intet... hvorefter han nu bare har slettet sin bruger...WTF!

Han har sikkert en god grund men et eller andet sted synes jeg sgu også, at det er dårlig stil fra hans side.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16879 wimmie 13 år siden

NightHawk (16878) skrev:
Highland Park (16855) skrev:
http://filmz.dk/~richard-burton

Taadaaa! Udbryderkongen har gjort det igen.

Lad væddemålene om hans snarlige tilbagevenden begynde.

Hmm, ja det giver godt nok ikke nogen mening det her, og jeg kan ærlig talt ikke lade være med at være pænt irriteret over at have brugt en masse timer af min fritid på at have skrevet en længere anmeldelse til den Bruce Springsteen tråd, som han selv startede i sin tid. Han havde endda flere gange givet udtryk for, at han var interesseret i at læse hvad jeg havde lavet, og lovede han snart ville give feedback. Så går der en uge, der går to uger og der sker intet... hvorefter han nu bare har slettet sin bruger...WTF!

Han har sikkert en god grund men et eller andet sted synes jeg sgu også, at det er dårlig stil fra hans side.

Bare rolig...han kommer tilbage. Det gør han altid...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16880 PredatorX 13 år siden

Måske hedder han YoYo næste gang?
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: