Gravatar

#16911 Åkepool 13 år siden

PredatorX (16908) skrev:
Prometheus har bare at vinde

Der er jeg sgu enig, men mon ikke det bliver "Hobitten" der ender med at løbe med den Oscar?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16912 Batsy 13 år siden

Hobbiten er nok den der vinder, pga de motion caputures også videre, Andy serkis er altid bedst bag noget CGI af en eller anden grund!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16913 Ispep 13 år siden

PredatorX (16910) skrev:
Prometheus er LANGT flottere

Det synes jeg så ikke. Jo, universet er nok "flottere" at se på, men det overbevisende og troværdige arbejde som man har udført scenerne, som man nærmest ikke tror kan lade sig gøre, er sgu oscarværdigt. Langt fra bedste film, så tro ikke jeg blot hylder den for at hylde den, men teknisk er det et pragtværk. Alene åbningsscenen overgår jo Inceptions visuel-effects, som netop vandt det år. Nåh, nok øjet der ser. Synes nu også Prometheus var stærk på det punkt.

Har ikke set Hobitten og Cloud Atlas (som også skulle være ekstrem stærk på det punkt), men der er gode bud. Jeg tror dog slaget står mellem TDKR og Prometheus, fordi Nolan og Scott virkelig er dygtige teknisk.
Gravatar

#16914 Hr. Nielsen 13 år siden

Ispep (16913) skrev:
Jeg tror dog slaget står mellem TDKR og Prometheus, fordi Nolan og Scott virkelig er dygtige teknisk.
På effektsiden er der i hvert fald ikke mange falske toner. Prometheus vinder udelukkende over TDKR, hvis den gør, fordi Scott så helt igennem fantastisk har skabt et sci-fic miljø som ikke er af den her verden og alligevel er så troværdigt, at det er svært at tro der er tale om effekter. Der kan det måske arbejde imod TDKR at den foregår i et kendt miljø...måske:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16915 Ericmase 13 år siden

Ispep (16909) skrev:
TDKR synes jeg er stærkest på visuel-effects siden. Nolan har virkelig hyret nogle dygtige folk her, som arbejder på hans store film.

Er fuldstændig enig. :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16916 Hr. Nielsen 13 år siden

Ericmase (16915) skrev:
Er fuldstændig enig
Det ville jeg aldrig have gættet:)
Gravatar

#16917 Ispep 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16914) skrev:
troværdigt, at det er svært at tro der er tale om effekter. Der kan det måske arbejde imod TDKR at den foregår i et kendt miljø...måske:)

Det er ikke utænkeligt. Men for søren den åbningsscene i TDKR med imax-kameraer, det er sgu et særsyn. På intet tidspunkt virker det falsk. Men Prometheus har også indrømmet et flot og overbevisende klimaks.
Gravatar

#16918 Hr. Nielsen 13 år siden

#16917 I hvert fald kan jeg ikke nødvendigvis se hvorfor de skulle vælge den ene frem for den anden på det punkt. De er jo begge to ekstremt flotte visuelt og bruger effekterne overbevisende.
Gravatar

#16919 Åkepool 13 år siden

Ericmase (16915) skrev:
Er fuldstændig enig. :-)

Nej, der tog du sgu også røven på mig der ;)

Gravatar

#16920 Åkepool 13 år siden

Ispep (16913) skrev:
Alene åbningsscenen overgår jo Inceptions visuel-effects, som netop vandt det år

Jeg er sgu ked af det, men den åbningsscene er lige forsvundet fra min indre radar. Kan du ikke lige kort genopfriske den for mig?

Skriv ny kommentar: