Gravatar

#16901 Batsy 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16900) skrev:
Hvis det er en tom handling, hvorfor så;)

:D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16902 Muldgraver 13 år siden

Jeg er nu ganske glad for, derude i virkeligheden, at kunne kalde Flemming for en ven, uanset hvilket brugernavn han måtte have herinde, og for hvilken gang han måtte oprette sig.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#16903 MOVIE1000 13 år siden

gi-jones (16895) skrev:
Gruppekram!!! :-)

Ligefør jeg ikke tør komme på lørdag o_O
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16904 Ispep 13 år siden

Thomsen (16881) skrev:
Bizart. Var det her ovenpå Prometheus-debatten fornyligt, at han slettede jer?

Han har dog slettet mig noget før, faktisk noget tid siden, men han ignorerede mig dog her på siden ovenpå en masser Prometheus-snak der ikke lige altid gik hans vej. Jeg havde dog indrømmet selv udtrykt at jeg ikke gad ham mere, fordi det blev lidt for barnligt mudderkast i den tråd.
Gravatar

#16905 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Sidder og prøver på at finde ud af hvordan man slår wifi til på en Acer bærbar.

Eller i det hele taget bare hvordan man får trådløst netværk til at virke i Windows 8. Det er åbenbart noget omstændigt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16906 Åkepool 13 år siden

De 10 tilbageværende, der skal kæmpe om 5 nomineringer for "Best Visual effects":

http://www.thewrap.com/movies/column-post/dark-kni...
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16907 davenport 13 år siden

Ville ønske at resten af natten skulle gå med at se zombiefilm, spise red hot nudler og drikke rødvin... Men det er ikke tilfældet.. 3 kvarter tilbage, og jeg sidder og glor ind i en skærm... suk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16908 PredatorX 13 år siden

Prometheus har bare at vinde. Det er den absolut flotteste film af dem alle.

Selvom John Carter var en ret middelmådig film handlingsmæssig, kunne man heller intet klandre på effekt delen...

thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16909 Ispep 13 år siden

TDKR synes jeg er stærkest på visuel-effects siden. Nolan har virkelig hyret nogle dygtige folk her, som arbejder på hans store film.
Gravatar

#16910 PredatorX 13 år siden

Altså, det er bestemt heller ikke den fejler noget på effekt siden. Den er meget realistisk hele vejen igennem.

Synes bare Prometheus er LANGT flottere. Nu skal alle bare fatte, at de skal optage i Imax format, så er vi ved at være der :)
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: