Jeg er nu ganske glad for, derude i virkeligheden, at kunne kalde Flemming for en ven, uanset hvilket brugernavn han måtte have herinde, og for hvilken gang han måtte oprette sig.
Bizart. Var det her ovenpå Prometheus-debatten fornyligt, at han slettede jer?
Han har dog slettet mig noget før, faktisk noget tid siden, men han ignorerede mig dog her på siden ovenpå en masser Prometheus-snak der ikke lige altid gik hans vej. Jeg havde dog indrømmet selv udtrykt at jeg ikke gad ham mere, fordi det blev lidt for barnligt mudderkast i den tråd.
Ville ønske at resten af natten skulle gå med at se zombiefilm, spise red hot nudler og drikke rødvin... Men det er ikke tilfældet.. 3 kvarter tilbage, og jeg sidder og glor ind i en skærm... suk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16901 Batsy 13 år siden
:D
#16902 Muldgraver 13 år siden
#16903 MOVIE1000 13 år siden
Ligefør jeg ikke tør komme på lørdag o_O
#16904 Ispep 13 år siden
Han har dog slettet mig noget før, faktisk noget tid siden, men han ignorerede mig dog her på siden ovenpå en masser Prometheus-snak der ikke lige altid gik hans vej. Jeg havde dog indrømmet selv udtrykt at jeg ikke gad ham mere, fordi det blev lidt for barnligt mudderkast i den tråd.
#16905 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
Eller i det hele taget bare hvordan man får trådløst netværk til at virke i Windows 8. Det er åbenbart noget omstændigt.
#16906 Åkepool 13 år siden
http://www.thewrap.com/movies/column-post/dark-kni...
#16907 davenport 13 år siden
#16908 PredatorX 13 år siden
Selvom John Carter var en ret middelmådig film handlingsmæssig, kunne man heller intet klandre på effekt delen...
#16909 Ispep 13 år siden
#16910 PredatorX 13 år siden
Synes bare Prometheus er LANGT flottere. Nu skal alle bare fatte, at de skal optage i Imax format, så er vi ved at være der :)