Gravatar

#16931 dyg 13 år siden

Han spammede bare løs, skrev en masse posts uden indhold, bare ren trolleri.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16932 Ericmase 13 år siden

Har et billede med lidt af det der blev skrevet her: http://img835.imageshack.us/img835/1635/dggdgd.jpg
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16933 Thomsen 13 år siden

Wow. Mærkelig fyr.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16934 Takfornu 13 år siden

@ Thomas E. Nielsen - Er pt. sygemeldt så forsinket tillykke med faderskabet, men helt ærligt ... kan forstå du vil giftes med din dejlige qvinde, men der dersen med børn er vildt overated a' du gider ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#16935 NightHawk 13 år siden

Kruse (16925) skrev:
Okay, jeg har ændret mening angående brugeren, der tidligere hed Nafie og nu hedder Dr. Strange. Han startede med at være ufrivilligt morsom, men er nu gået fuldstændigt over i anstrengende. Og her tænker jeg især denne tråd(hans mange indlæg ender formentlig med at blive slettet fra tråden):

http://filmz.dk/adventskonkurrence-vind-masser-af-...

Sikke et fjols! Godt hans profil er blevet slettet, så vi andre slipper for at få ødelagt den ene tråd efter den anden. Forhåbentlig holder han sig nu langt væk fra Filmz. Og hvis ikke, ja så smider jeg ham med glæde på ignorere listen igen.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16936 Hr. Nielsen 13 år siden

Navarre3 (16934) skrev:
men der dersen med børn er vildt overated a' du gider
Med de politiske vinde der blæser i vores verden, skal jeg jo have nogen til at tørre mig i røven når jeg ikke længere kan nå og med min løn, vil det aldrig lykkes mig at spare nok op, til at jeg kan betale mig fra det;)

Tak Per:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16937 Collateral 13 år siden

Kruse (16925) skrev:
Okay, jeg har ændret mening angående brugeren, der tidligere hed Nafie og nu hedder Dr. Strange. Han startede med at være ufrivilligt morsom, men er nu gået fuldstændigt over i anstrengende. Og her tænker jeg især denne tråd(hans mange indlæg ender formentlig med at blive slettet fra tråden):

http://filmz.dk/adventskonkurrence-vind-masser-af-...

Tænkte lige på dig da han skrev de der tonselange indlæg næsten udelukkende med spørgsmålstegn. Men ja. Det var sgu egentlig mere provokerende end noget andet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16938 Batsy 13 år siden

Det sjovt med Dr strange, nogle gange er han forståelig og giver mening, og siger noget en normal bruger vil sige og så under det link, og andre steder så er han direkte troll og underholdene og til tider provokerende. He is truly straaange.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16939 Kruse 13 år siden

Batsy (16938) skrev:
Det sjovt med Dr strange, nogle gange er han forståelig og giver mening

Pics or it didn't happen ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16940 tiany 13 år siden

Dovne mænd 0/6

Hvorfor er det at de ikke kan indse at fortovet ikke rydder sig selv for sne.
Nu har jeg stået og hakket en skovl ned i vores fortov i over en time, for at rydde det, fordi det allerede var frosset til is :(

Og for at I ikke skal fare i flint over, at jeg synes det er min mands job. Han kunne bare have spurgt, så havde jeg gladeligt gået ud og gjort det, mens han passede lille tøsen, men nej. Så nu har jeg brugt 1½ time af min kostbare mor-alene-tid på at hakke is fri fra fortovet :(
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: