Kan ikke huske hvor, men han sagde egentlig bare den glæder han sig til at se filmen, og så at han kunne lide de forrige. Der var intet troll, idiotisk, komisk over det eller provokerende, han sagde bare han kunne lide det, tror det var noget med Hobbiten eller noget i den dur. Han havde vidst læst bogen, så han var klar på at se den :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Og har du spurgt ham tiany? Endsige talt med ham om det?
Jep nævnte det flere gange for ham i går.
HonoDelLoce (16941) skrev:
Nu skal jeg ikke blande mig i arbejdsfordelingen i jeres forhold - men hvorfor skal han spørge dig, om du gider gøre det?
Fordi, hvis jeg skal gøre det, er han nødt til at passe datteren. Og normalvis er det at skovle sne hans job. Hvor jeg så står for alt tøjvask, tømme og fylde opvaskemaskine, rengøring osv.
Så er det vel på tide at ændre fordelingen af de hjemlige arbejdsopgaver. Jeg kan slet ikke forstå, at det så ofte bliver indordnet efter kønsrollemønstre.
Tiany - du skal køre på hans følelser, og sige at han har godt af det fysiske i det, og at der vanker noget godt i den anden ende. (Så spiser du ham af med en chokoladekalender og kan gå smilende i seng!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16941 HonoDelLoce 13 år siden
Nu skal jeg ikke blande mig i arbejdsfordelingen i jeres forhold - men hvorfor skal han spørge dig, om du gider gøre det?
#16942 Highland Park 13 år siden
#16943 Batsy 13 år siden
Kan ikke huske hvor, men han sagde egentlig bare den glæder han sig til at se filmen, og så at han kunne lide de forrige. Der var intet troll, idiotisk, komisk over det eller provokerende, han sagde bare han kunne lide det, tror det var noget med Hobbiten eller noget i den dur. Han havde vidst læst bogen, så han var klar på at se den :p
#16944 tiany 13 år siden
Jep nævnte det flere gange for ham i går.
Fordi, hvis jeg skal gøre det, er han nødt til at passe datteren. Og normalvis er det at skovle sne hans job. Hvor jeg så står for alt tøjvask, tømme og fylde opvaskemaskine, rengøring osv.
#16945 Highland Park 13 år siden
Når nu din tid er så kostbar, er det måske værd at forebygge snerydningen med et alternativt tømiddel:
http://www.idenyt.dk/Haven/Haven-i-ovrigt/Nem-sner...
#16946 davenport 13 år siden
#16947 misuma 13 år siden
Dane DeHaan som Harry Osborn og Jamie Fox som Electro.
http://m.ign.com/articles/2012/12/03/dane-dehaan-i...
#16948 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16949 Batsy 13 år siden
#16950 MOVIE1000 13 år siden