Gravatar

#16941 HonoDelLoce 13 år siden

tiany (16940) skrev:
Og for at I ikke skal fare i flint over, at jeg synes det er min mands job. Han kunne bare have spurgt

Nu skal jeg ikke blande mig i arbejdsfordelingen i jeres forhold - men hvorfor skal han spørge dig, om du gider gøre det?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16942 Highland Park 13 år siden

Og har du spurgt ham tiany? Endsige talt med ham om det?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16943 Batsy 13 år siden

Kruse (16939) skrev:
Pics or it didn't happen ;)

Kan ikke huske hvor, men han sagde egentlig bare den glæder han sig til at se filmen, og så at han kunne lide de forrige. Der var intet troll, idiotisk, komisk over det eller provokerende, han sagde bare han kunne lide det, tror det var noget med Hobbiten eller noget i den dur. Han havde vidst læst bogen, så han var klar på at se den :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16944 tiany 13 år siden

Highland Park (16942) skrev:
Og har du spurgt ham tiany? Endsige talt med ham om det?

Jep nævnte det flere gange for ham i går.

HonoDelLoce (16941) skrev:
Nu skal jeg ikke blande mig i arbejdsfordelingen i jeres forhold - men hvorfor skal han spørge dig, om du gider gøre det?

Fordi, hvis jeg skal gøre det, er han nødt til at passe datteren. Og normalvis er det at skovle sne hans job. Hvor jeg så står for alt tøjvask, tømme og fylde opvaskemaskine, rengøring osv.
Valar morghulis
Gravatar

#16945 Highland Park 13 år siden

Så er det vel på tide at ændre fordelingen af de hjemlige arbejdsopgaver. Jeg kan slet ikke forstå, at det så ofte bliver indordnet efter kønsrollemønstre.

Når nu din tid er så kostbar, er det måske værd at forebygge snerydningen med et alternativt tømiddel:
http://www.idenyt.dk/Haven/Haven-i-ovrigt/Nem-sner...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16946 davenport 13 år siden

Tiany - du skal køre på hans følelser, og sige at han har godt af det fysiske i det, og at der vanker noget godt i den anden ende. (Så spiser du ham af med en chokoladekalender og kan gå smilende i seng!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16947 misuma 13 år siden

Fint med mig:

Dane DeHaan som Harry Osborn og Jamie Fox som Electro.

http://m.ign.com/articles/2012/12/03/dane-dehaan-i...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16948 elwood 13 år siden

Han gjorde det fint i Chronicle, hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16949 Batsy 13 år siden

Mary Jane watson er også blevet fundet, hende her skal spille hende.- http://www.imdb.com/name/nm0940362/
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16950 MOVIE1000 13 år siden

Jeg havde håbet lidt på Tom Felton som Harry Osbourne. Jeg mangler stadig at få den nye spejdermand at se.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: