Gravatar

#16991 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Jimmy Kimmel har noget af det også, i hvert fald den smule jeg har set. Ved Fallon er det meget musikalske indslag, hvor Kimmel bruger sketches.

Det er så også de to yngre værter, som har en noget anden tilgang end f.eks Leno og Letterman.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16992 elwood 13 år siden

Jeg har sagt det før og siger det igen, Fallon er en ELENDIG skuespiller, krummede tæ'er, hver gang han var på skærmen i film, men talkshow værts rolle det er virkelig hans Es.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16993 Zombi 13 år siden

Fra tv reklamen for "Life of Pi":

"Time Magazine kalder den: DEN. NÆSTE. AVATAR."

Tak for advarslen siger jeg bare. Så kan den jo roligt springes over. :)
Gravatar

#16994 Ispep 13 år siden

hmmm! Måske tænker de bare omsætningsmæssigt? :D Umiddelbart ser jeg ikke sammenhæng mellem de to film, men nu har jeg ikke set Pi, som jeg i øvrigt ser frem til, da jeg synes meget om Ang Lee's arbejde. Den skal helt klart ses.
Gravatar

#16995 Batsy 13 år siden

Jeg tænker mere de mener den visuelle side, Avatar var måske svag men den var fandens flot i effekterne.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16996 Hr. Nielsen 13 år siden

Ispep (16994) skrev:
Umiddelbart ser jeg ikke sammenhæng mellem de to film
Heller ikke her, men måske de kunne mene teknisk fremfor økonomisk? Uanset, så skal den ses, da Ang Lee som du siger, laver fremragende film.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16997 Batsy 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16996) skrev:
Heller ikke her, men måske de kunne mene teknisk fremfor økonomisk? Uanset, så skal den ses, da Ang Lee som du siger, laver fremragende film.

I said it first :(

Jeg tænker mere de mener den visuelle side, Avatar var måske svag men den var fandens flot i effekterne.

Gravatar

#16998 Ispep 13 år siden

Batsy (16995) skrev:
Avatar var måske svag men den var fandens flot i effekterne.

Noget af det er, selvom jeg godt nok også synes den ser lidt kunstig ud flere steder, særligt junglen måske, men sådan er Camerons film ofte finder jeg. Nyskabende lige når de udkommer teknisk, men med tiden halter de lidt teknisk, fordi de ofte bliver indhentet af forbedringer.
Gravatar

#16999 Åkepool 13 år siden

Batsy (16995) skrev:

Fuck no!!

Ispep (16998) skrev:
men med tiden halter de lidt teknisk, fordi de ofte bliver indhentet af forbedringer.

Gælder det ikke for alle film der er visuelt på forkant når de kommer ud, at de på et tidspunkt bliver overhalet?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17000 Batsy 13 år siden

Åkepool (16999) skrev:
Fuck no!!

Første syn, så var den rigtig god, men efter hvert gensyn falder den altså ned for mig 7-(et stort)6 tal ud af 10.

Skriv ny kommentar: