Gravatar

#17011 Batsy 13 år siden

Collateral (17010) skrev:
Michael Bays nye film ser virkelig dum ud: 0/6
'

Posteren ser dum ud, men håber ikke du havde forventet end klog film fra den eksplosive Bay :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17012 Collateral 13 år siden

Batsy (17011) skrev:
Posteren ser dum ud, men håber ikke du havde forventet end klog film fra den eksplosive Bay :P

Næ. Blev bare overrasket over at det er så uforbeholdent og nemt at få øje på i plakaten her. Ligner nærmest en parodi.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17013 Batsy 13 år siden

Collateral (17012) skrev:
Næ. Blev bare overrasket over at det er så uforbeholdent og nemt at få øje på i plakaten her. Ligner nærmest en parodi.

Okay, kunne jo være!

Gravatar

#17014 Collateral 13 år siden

Batsy (17013) skrev:
Okay, kunne jo være!

Og så har han da lavet en film med en smule intelligens. Aaah det er måske også for meget at kalde det, men 'The Island' havde da nogle interessante idéer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17015 Batsy 13 år siden

Collateral (17014) skrev:
Og så har han da lavet en film med en smule intelligens. Aaah det er måske også for meget at kalde det, men 'The Island' havde da nogle interessante idéer.

Synes nu de har lidt morale, selv transformers filmene kan man lære lidt på. Min lillebror lærte at med godt lederskab (Optimus) , og sammenhold så kommer man længst (Menneskerne og autobots). Er dog enig i det du siger, The island var hans mest ambitiøse film.

Gravatar

#17016 Zombi 13 år siden

JUHUUUU alle julagave indkøbene er overstået. Nu skal jeg ikke tænke mere på det. :D

6/6
Gravatar

#17017 MMB 13 år siden

Nice. ;) Jeg har ikke købt en eneste endnu. ;)
Gravatar

#17018 Kisbye 13 år siden

Jeg plejer ikke at købe julegaver før den 23 december. Så fare jeg forvirret rundt i byen. I år har jeg dog allerede købt en julegave.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#17019 Pécuchet 13 år siden

Endelig får VoxHall glæden af Dinosaur Jr. i stedet for VEGA.

6/6
Der burde have været Roser.
Gravatar

#17020 JannikAnd 13 år siden

Der er da ingen jyder, der hører Dinosaur Jr...

Skriv ny kommentar: