Jeg har lige oprettet en profil på Google+, mest af alt i forbindelse med Youtube.
Lige nu er jeg bare forvirret, nok mest af alt fordi jeg er vant til Twitter og Facebooks layout.
Jeg har dog egentlig heller ikke tænkt mig at have mine venner på Google+ da jeg jo i forvejen har dem på Facebook. Umiddelbart tror jeg dog, at den som nyhedsredskab er ganske god. Jeg skal nok bare lige finde ud af fordelene ved Google+ først. I det mindste har jeg adgang til deres hangouts nu.
#17051 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
#17052 JannikAnd 13 år siden
#17053 Thomsen 13 år siden
#17054 JannikAnd 13 år siden
#17055 HelmerJ 13 år siden
Ikke stor fan af 3D, HFR bliver jeg nød til at se på 2D så der ikke er det forstyrrende element af 3D, for ligesom at kunne sammenligne.
#17056 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
Lige nu er jeg bare forvirret, nok mest af alt fordi jeg er vant til Twitter og Facebooks layout.
Jeg har dog egentlig heller ikke tænkt mig at have mine venner på Google+ da jeg jo i forvejen har dem på Facebook.
Umiddelbart tror jeg dog, at den som nyhedsredskab er ganske god. Jeg skal nok bare lige finde ud af fordelene ved Google+ først. I det mindste har jeg adgang til deres hangouts nu.
#17057 Åkepool 13 år siden
Vil hermed gerne give mig selv 6/6 for optimistisk tro på at de er her inden Jul :)
#17058 Popeye 13 år siden
Gjorde ligeså idag - jeg er optimistisk !
#17059 MMB 13 år siden
#17060 davenport 13 år siden
Men har købt denne: http://www.toysrus.co.uk/Toys-R-Us/Toys/Soft-Toys/... til min datter. Tror hun bliver lykkelig for et emo-toy :)