Fik mail fra amazon kl. 05.06 imorges, om at den ene af de to pakker var sendt og der var forventet levering d. 21., så den skulle være i hus.
Værre ser det ud for den anden, som selvfølgelig er den vigtigste. De skrev at den ville blive sendt snart, når den blev tilgængelig og der var forventet levering d. 31. :(
Jeg forstår bare ikke, at en vare der står de har på lager når jeg bestiller, skal blive tilgængelig? det må den sguda være allerede?
So, at last we meet for the first time for the last time.
#17061 Kruse 13 år siden
#17062 MMB 13 år siden
#17063 Wangsgaard 13 år siden
:-/
lidt sjovt da jeg gik ind i hobbitten tråden og læste hans kommentar kom mit virus program med en advarsel mod filmz siden
#17064 Batsy 13 år siden
#17065 Collateral 13 år siden
Og mig.
#17066 Åkepool 13 år siden
Fik mail fra amazon kl. 05.06 imorges, om at den ene af de to pakker var sendt og der var forventet levering d. 21., så den skulle være i hus.
Værre ser det ud for den anden, som selvfølgelig er den vigtigste. De skrev at den ville blive sendt snart, når den blev tilgængelig og der var forventet levering d. 31. :(
Jeg forstår bare ikke, at en vare der står de har på lager når jeg bestiller, skal blive tilgængelig? det må den sguda være allerede?
#17067 Collateral 13 år siden
Mine to ting er også blevet afsendt, så regner bestemt også med de når frem.
#17068 Åkepool 13 år siden
ja det var så desværre kun en af mine der er sendt :(
#17069 Collateral 13 år siden
Bittert :/
#17070 Skeloboy 13 år siden
Wuthering Heights (2011)