Gravatar

#17071 Åkepool 13 år siden

Collateral (17069) skrev:
Bittert :/

Ja, for så kommer jeg i bad standing hos svigermor.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17072 Collateral 13 år siden

Åkepool (17071) skrev:
Ja, for så kommer jeg i bad standing hos svigermor.

Du må give hende et hjemmelavet gavekort og skrive den er undervejs :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17073 Åkepool 13 år siden

Collateral (17072) skrev:
Du må give hende et hjemmelavet gavekort og skrive den er undervejs :)

Noget i den retning.

Har lige været inde på min amazon-side og nu er den afsendt. De skriver forventet ankomst d. 27., men jeg lever i håbet :)

Den anden pakke blev sendt imorges med forventet levering d. 21, noget af en forskel på de 6-7 timers mellemrum de blev sendt afsted.
Gravatar

#17074 HelmerJ 13 år siden

Åkepool (17073) skrev:
noget af en forskel på de 6-7 timers mellemrum de blev sendt afsted.

Hurtig hovedregning = Ca. en weekend
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#17075 Collateral 13 år siden

Åkepool (17073) skrev:
Den anden pakke blev sendt imorges med forventet levering d. 21, noget af en forskel på de 6-7 timers mellemrum de blev sendt afsted.

Åbenbart. Kan se min også står med forventet levering d. 27. - men som du siger kan man jo håbe det er overdrevet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17076 Åkepool 13 år siden

Collateral (17075) skrev:
men som du siger kan man jo håbe det er overdrevet.

de har altid leveret hurtigere til mig end de skriver, men juletiden er jo en del mere travl end normalt, så måske deres estimat holder stik, desværre.

Men lad os være lalleglade jubeloptimister og satse på at de bliver leveret torsdag eller fredag :)

Gravatar

#17077 tiany 13 år siden

Collateral (17075) skrev:
Åbenbart. Kan se min også står med forventet levering d. 27. - men som du siger kan man jo håbe det er overdrevet.

Åkepool (17076) skrev:
de har altid leveret hurtigere til mig end de skriver, men juletiden er jo en del mere travl end normalt, så måske deres estimat holder stik, desværre.

Men lad os være lalleglade jubeloptimister og satse på at de bliver leveret torsdag eller fredag :)

Må jeg spørger af hvorfor I ikke har valgt dag-til-dag levering, hvis det er så vigtigt at pakkerne kommer frem inden jul?
Valar morghulis
Gravatar

#17078 Collateral 13 år siden

tiany (17077) skrev:
Åkepool (17076) skrev:

Må jeg spørger af hvorfor I ikke har valgt dag-til-dag levering, hvis det er så vigtigt at pakkerne kommer frem inden jul?

Min erfaring har altid været, som Åkepool skriver, at de overdriver deres estimate, for at lokke med f.eks. dag til dag. SÅ vigtigt er det i øvrigt heller ikke. Det er ekstra gaver til min kæreste og hvis hun får en seddel med et billede på i stedet bliver hun sikkert ligeså glad som for den egentlige gave. Det kunne selvfølgelig være fedt hvis de nåede frem, men skal hun få den lidt forsinket går det nok :)
Gravatar

#17079 Åkepool 13 år siden

tiany (17077) skrev:

tre ord: super-saver-delivery.

Ellers kunne jeg ligeså godt ha' købt gaven i DK, hvis jeg skal proppe forsendelse på.

Og som sagt og skrevet, så har jeg altid fået mine pakker før de lover, så det er et sats, selvom jeg tror svigermor vil foretrække at pakke den rigtige gave ud, fremfor et billede.
Gravatar

#17080 Collateral 13 år siden

Collateral (17078) skrev:
Det er ekstra gaver til min kæreste og hvis hun får en seddel med et billede på i stedet bliver hun sikkert ligeså glad som for den egentlige gave.

Ligeså glad er måske også i overkanten. Det er da federe at få tingen i hånden. Men et hjemmelavet gavekort eller hvad man skal kalde det, kan gå i mangel af bedre.

Skriv ny kommentar: