Gravatar

#17151 Zombi 13 år siden

Jeg har besluttet mig for at droppe søvn i juleferien. Det er alligevel et gevaldigt tidsspilde!
Gravatar

#17152 Kisbye 13 år siden

Så kan det være du kan leve op til dit navn.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#17153 Zombi 13 år siden

Kisbye (17152) skrev:
Så kan det være du kan leve op til dit navn.

Jeg gør mit bedste.
Gravatar

#17154 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Boomerang er godt nok en elendig film. Ligefør jeg overvejer at gå i seng eller læse en bog i stedet for.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17155 Zombi 13 år siden

Spekulerer lidt på hvad jeg skal gøre nytårsaften. Jeg tilbragte sidste års nytår med mine forældre og selvom det da var meget hyggeligt, føltes det også lidt ensomt på en eller anden måde, problemet er bare at jeg ikke rigtig er blevet inviteret til noget i år og jeg gider sgu ikke tilbringe endnu en nytårsaften alene.

Jeg lavede nemlig en aftale med mig selv, sidste nytår, om at næste år ikke skulle fejres alene. Det er sgu bare lettere sagt end gjort, når man er lettere genert og går rundt med en mindre depression. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør i år, men der skal altså ske noget nyt.
Gravatar

#17156 PredatorX 13 år siden

Det bedste selskab er ens eget, det er der ikke noget i vejen med :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17157 Snaden 13 år siden

Jeg havde et brag af en nytårsaften et år med mig selv og et frimærke. Jeg sad hele aftenen og stirrede ud af vinduet, og var bange for at blinke, for tænk nu hvis jeg missede bare en smule af det flotteste skue jeg nogensinde havde set. Fyrværkeri var aldrig set smukkere. :)

Ja, det var dengang...
Gravatar

#17158 Batsy 13 år siden

PredatorX (17156) skrev:
Det bedste selskab er ens eget, det er der ikke noget i vejen med :)

Hvor har du det fra!, eller er det fra ejet hoved or something?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17159 davenport 13 år siden

Zombie: Du kigger bare forbi, hvis du har lyst? Ved ikke hvor du bor, men vi har altid en stol og en tallerken klar :)
Lokation lidt uden for Kolding. Vi bliver ikke så mange og der er 4 børn, men vi hygger og spiller lidt spil og æder og drikker :)
Send bare en PM hvis det er :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17160 PredatorX 13 år siden

Batsy (17158) skrev:
Hvor har du det fra!, eller er det fra ejet hoved or something?

Det ved alle da.

- Jeg skal på arbejde nytårsaften. Skal nok blive forfærdeligt.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: