Gravatar

#3431 filmz-Martychris 14 år siden

#3429

Ja, det sker jo aldrig om vinteren! Frygten for at de skulle kører galt og golfen skulle skrottes, så hellere tage Trine 3B og kvæste hende! De spader...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3432 davenport 14 år siden

Ja, fatter heller ikke at man ikke kan køre ordentligt. Gennem vores landsby kører Brian ofte 100, og jeg er altid på mærkerne overfor min datter og hunden. Vi har mistet katten til en "flugtbilist" for et par måneder siden. Og en norsk skovkat der i sin tid kostede 3500,- og som havde en viis affektionsværdi....
Jeg synes man skulle klippe deres fingre af så de ikke kunne håndtere et rat. Der er ingen som helst grund til at disse idioter skal have førebevis. De kan transportere sig via offentlig transport hvis de skal købe deres speed længere væk end i gåafstand fra deres lumre et-værelses med kamphund og lang bong.
Det er satme blevet så frygteligt moderne at lade være med at bruge sin hjerne. Det kan bestemt ikke anbefales....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3433 BN 14 år siden

#3432:

davenport (3432) skrev:
Vi har mistet katten til en "flugtbilist" for et par måneder siden. Og en norsk skovkat der i sin tid kostede 3500,- og som havde en viis affektionsværdi....


Noget lignende skete lige for min kones veninde igår fredag. Også en kat og også et fejt dyr af en flugtbilist. :-(

davenport (3432) skrev:
Jeg synes man skulle klippe deres fingre af så de ikke kunne håndtere et rat. Der er ingen som helst grund til at disse idioter skal have førebevis. De kan transportere sig via offentlig transport hvis de skal købe deres speed længere væk end i gåafstand fra deres lumre et-værelses med kamphund og lang bong.
Det er satme blevet så frygteligt moderne at lade være med at bruge sin hjerne. Det kan bestemt ikke anbefales....


Det er den samme slags idiot, der overhaler én, bedst som man - efter 20 sekunder med blinklys på bilen - er ved at køre ind af sin egen indkørsel herhjemme. Det er utvivlsomt meget hårdt og traumatisk for Brian og Johnny at skulle udvise tålmodighed i så meget som et halvt minuts tid, indtil en foran kørende bil, der naturligvis har sænket farten (det er man lissom nødt til, når man skal dreje af) er væk fra vejbanen.

Imponerende er det også, når landevejen gøres til en motorvej, på trods af dels masser af farlige sving med blinde vinkler, dels en hel del advarende skilte om, at der er rådyr i området ....... nååååååh, det er nok derfor der er hidsige bremsespor visse steder på ruten, og at der har ligget 2-3 væltede biler indenfor det sidste halve år. Ja, døden og det der ligger på grænsen af den skal jo have en årsag.

Dumheden længe leve .... nå nej, faktisk ofte ret KORT tid. Brians gravskrift: "Nå."
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3434 filmz-Martychris 14 år siden

BN (3433) skrev:
Dumheden længe leve .... nå nej, faktisk ofte ret KORT tid. Brians gravskrift: "Nå."


Hehehe...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3435 I.F.F. 14 år siden

Forslaget om at udlændinge i DK selv skal betale for deres tolkebistand. 6/6

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#3436 lagoni 14 år siden

#3435 - den forstår jeg ikke helt. Jeg kan sikkert se meningen i visse situationer, men det vil nok betyde en masse ikke vil komme til læge, tandlæge o.l. og de vil ikke kunne forstå hvad myndighederne fortæller dem. En større underklasse vil blive fremtrædende og øget kriminalitet ville ikke undre mig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3437 Skeloboy 14 år siden

#3436 - helt enig. Mange vil blive tabt i systemet....0/6 til det forslag
Gravatar

#3438 gi-jones 14 år siden

Chikane af folk på baggrund af sprog, hudfarve osv.: 0/6

Ingen tvivl om at indvandrerdebatten har problemer på flere sider (som de fleste sager), men det øger sgu næppe forståelsen folk imellem at fjerne deres muligheder for at kommunikere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3439 Collateral 14 år siden

#3438: Enig. Kommunikation er tilsyneladende allerede et problem som det er nu. Selvom man taler samme sprog, er det jo desværre ikke givet at man har den mindste forståelse for hinandens præferencer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3440 wimmie 14 år siden

#3435

Hmmm... Så de "udlændinge" som du (alt efter andre af dine indlæg at bedømme) ikke bryder dig specielt meget om her i Danmark skal få færre muligheder for at kommunikere og dermed blive mindre integrerede og fjerne sig mere fra fællesskabet?
Nu er det jo altså ikke alle der har evnerne eller mulighederne til at lære dansk i løbet af en måned.

Men hvis vi skal spare på tolke kan vi vel også spare på de døves tolke - hvorfor skal de have det gratis? Giv dem dog en et lap papir og en kuglepen - meget billigere...



Idiotisk forslag 0/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: