...at få en rykker fra CDON. Første gang jeg oplever at en "netregning" ikke er betalt.
0/6
Du er sikkert faldet i faktura fælden - som både DarkLight og Wangsgaard har brokket sig over. Når man køber fra CDON står den automatisk til faktura i stedet for netbetaling.
...at få en rykker fra CDON. Første gang jeg oplever at en "netregning" ikke er betalt.
0/6
Du er sikkert faldet i faktura fælden - som både DarkLight og Wangsgaard har brokket sig over. Når man køber fra CDON står den automatisk til faktura i stedet for netbetaling.
Ja jeg betalte men ikke til tiden som dig så fik en rykker på 100 kr oveni beløbet, og jeg gætter på at en del glemmer det som dig og mig og så tjener de jo lige 100 kr ekstra for hver gang fordi de har det faktura betaling som standard på deres hjemmeside.
#17191 BN 13 år siden
Nå, sådan. Jeg kører det gamle design, da jeg finder det nye forholdsvis dårligt.
#17192 dyg 13 år siden
#17193 misuma 13 år siden
0/6
#17194 tiany 13 år siden
Du er sikkert faldet i faktura fælden - som både DarkLight og Wangsgaard har brokket sig over.
Når man køber fra CDON står den automatisk til faktura i stedet for netbetaling.
#17195 Wangsgaard 13 år siden
lur mig om de ikke tjener på gode penge på det :/
#17196 elwood 13 år siden
Jeg er slet ikke logget ind eller noget, bruger det kun til hurtigt opslag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17197 misuma 13 år siden
#17198 Wangsgaard 13 år siden
Ja jeg betalte men ikke til tiden som dig så fik en rykker på 100 kr oveni beløbet, og jeg gætter på at en del glemmer det som dig og mig og så tjener de jo lige 100 kr ekstra for hver gang fordi de har det faktura betaling som standard på deres hjemmeside.
#17199 misuma 13 år siden
#17200 wimmie 13 år siden
Morer mig over at Emilio Estevez er 1 cm(!) højere end mig ;)