Forresten Jannik, havde vi ikke en kort Dino-samtale forleden? Ikke desto mindre bør du anskaffe dig Farm og I Bet on Sky, hvoraf sidstnævnte måske er deres bedste album overhovedet. Den lilla LP er ren kræs (link)!
Jo, det havde vi. Som sagt, har jeg ikke hørt Dinosaur Jr. i en snes år, men måske 2013 skal være året, hvor man genlever sine efterskoleminder? Jeg har dog hørt noget af Farm, hvorimod deres nye er ubeskrevet blad for mit vedkommende. Men hvis du udråber det til deres bedste album, skal jeg nok give det et lyt...
Troede at de der tog/metroer (eller hvad det er) ikke eksisterede mere efter "Batman Begins", men spottede lige at de alligvel gør i "The Dark Knight Rises". O_O
Troede at de der tog/metroer (eller hvad det er) ikke eksisterede mere efter "Batman Begins", men spottede lige at de alligvel gør i "The Dark Knight Rises". O_O
#17181 Pécuchet 13 år siden
#17182 JannikAnd 13 år siden
#17183 Ericmase 13 år siden
Billede her: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
#17184 Batsy 13 år siden
Rebuilding!, og siden det er gået over 10 år siden Batman Begins begivenhederne, så giver det da mening!
#17185 Skeloboy 13 år siden
Tjo, det er det vel. Men der er altid lidt af hvert.
#17186 Pécuchet 13 år siden
Jeg er mest til black og doom, men det skal da helt sikkert overvejes. Jeg har aldrig deltaget i en rigtig metal-koncert før.
#17187 Skeloboy 13 år siden
Der er såmænd ikke så meget specielt over en metal-koncert, men du skal prøve at tage til en hardcore-koncert i stedet...det kan være ret vildt.
#17188 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17189 BN 13 år siden
Huh? Hvad er der galt med dét? At han står lidt ude til siden og ikke midt i?
#17190 dyg 13 år siden
At man kun kan se hans skulder.
Edit: Hvis man kører med det nye design.