Gravatar

#17241 Åkepool 13 år siden

Thomas E. Nielsen (17237) skrev:
Det nu mest sjovt, når man rent faktisk modtager filmen

Ja, der må de lige komme ind i kampen. Og hvis de giver filmselskabet skylden, så kontakter du bare dem.

Jeg deltog i en konkurrence hos Universal og vandt en 7. præmie eller noget, som var en kuglepen og noget andet gejl. Det modtog jeg aldrig og kontaktede dem, ikke fordi det var vigtigt med en kuglepen, men bare rent principielt (hvilket jeg også gjorde opmærksom på), hvilket resulterede i at de tilbød at sende nogle billetter til "Paranormal activity 4", som jeg på ingen måde var interesseret i og så hellere ville undvære en præmie. Men hende jeg skrev med var sød og rar, så det endte med at jeg fik "Hugo" på blu-ray, hvilket var ganske fint.

Jeg kan iøvrigt ikke tillade mig at være misundelig på andres held, da jeg ikke er blevet snydt i min "karriere", så jeg håber sgu at du får "E.T." snarligt :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17242 tiany 13 år siden

Neranders (17240) skrev:
Åh gud nej, jeg trak Financing, som den del af et todelt projekt, som jeg skal op og forsvare i morgen! 0/6

Men der er jo ikke andet for end at knokle løs med forberedelsen og tro på at jeg kan bestå det.

Surt show :/
Kan huske da jeg havde finansering på uni - ca. 70-80% dumpede og gennemsnittet lå vist på 4,9 (på den gamle skala).
Valar morghulis
Gravatar

#17243 Neranders 13 år siden

tiany (17242) skrev:
Surt show :/
Kan huske da jeg havde finansering på uni - ca. 70-80% dumpede og gennemsnittet lå vist på 4,9 (på den gamle skala).

Betryggende! ;) Jeg havde også håbet på at have trukket Management Accounting, men ak, jeg var ikke blandt den heldige del af klassen.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#17244 Muldgraver 13 år siden

Pécuchet (17209) skrev:
Mindre i SU til brødløse studier

0/6

Væmmelsen fortsætter ved menneskelighedens sidste tærskler.

Man deprimeres... Kan de ikke i det mindste tilbyde os det hvide snit i stedet for blot at fremmedgøre os? På den anden side ville man så være en mindre belastning for samfundet, og det har jeg bestemt ikke lyst til at være. Vi må vel bare give dem menneskelighed i stedet for deres robotteri?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#17245 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Synes godt at designet på de nye TV der bliver præsenteret på CES tegner sig for en irriterende tendens. Der åbenbart enighed om at et TV skal være "rammeløst," hvilket jeg synes gør TVet grimmere.
Der skal gerne være en lille ramme om TVet. Nå men i det hele taget er fokus i langt højere grad på SMART funktionerne end billedkvaliteten. Det ville da ellers være rart hvis der blev talt om det billedmæssige, især fra en producent som Samsung, i stedet for alle andre funktioner som alligevel er ubrugelige.

Det kan selvfølgelig også bare være at Samsung (og for den sags skyld også LG samt naturligvis de andre) har indset at de ikke kan hamle op med Panasonic hvad angår billedkvaliteten.

Men altså, hvem gider og råbe af sit TV. Jeg henviser her til stemmestyringen hos Samsung som (i de nuværende modeller) er så dårlig at man bliver nødt til at råbe af TVet for at det virker.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17246 Hr. Nielsen 13 år siden

#17241 Mange tak Åkepol. Det skal jeg skrive mig bag øret og du har nok ret, hvis ikke for det man har vundet, så i det mindste ud fra princip måske.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17247 Snaden 13 år siden

A damn good cup of coffee!

6/6
Gravatar

#17248 Neranders 13 år siden

Eksamen i Financing: 0/12

I det mindste kan jeg undgå re-eksamen, men dog samme karakter for Management Accounting, i og med jeg kun forsvarede den ene del af projektet, men der blev trukket lod om hvilke af de to fag jeg skulle op i.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#17249 tiany 13 år siden

David Bowie 6/6

Så kan han sgu stadig tage fusen på os alle, den gamle svinger :P
Valar morghulis
Gravatar

#17250 Benway 13 år siden

tiany (17249) skrev:
David Bowie 6/6

Så kan han sgu stadig tage fusen på os alle, den gamle svinger :P

Fuldstændig! :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: