Det er i det mindste fedt at den går til en fast bruger af forummet, istedet for hele tiden at gå til dem der kun bruger siden til konkurrencer og læse nyheder.
Har du nok egentlig ret i. Ikke en vinkel jeg har haft tænkt på før nu du nævner det.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Lige på det her område synes jeg det lyder som en rigtig god idé. Der er alt alt for mange (især kvinder), der uddanner sig indenfor meningsløs humaniora uden værdi for samfundet eller særlig gode jobmuligheder. Danmark har brug for flere matematikere, ingeniører, ingeniører og flere ingeniører, ikke endnu en trunte med en kandidat indenfor "kommunikation" eller andre ligegyldige ting.
Naturligvis. Og ved samme lejlighed bør vi da også lige fjerne SU'en til alle de nytteløse CBS-studier (hvilket vil sige sådan ca. dem alle). Landet har så rigeligt med købmænd i forvejen. Erhvervslivet kan jo gå tilbage til den gamle model med oplæring, hvis de vil have flere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Lige på det her område synes jeg det lyder som en rigtig god idé. Der er alt alt for mange (især kvinder), der uddanner sig indenfor meningsløs humaniora uden værdi for samfundet eller særlig gode jobmuligheder. Danmark har brug for flere matematikere, ingeniører, ingeniører og flere ingeniører, ikke endnu en trunte med en kandidat indenfor "kommunikation" eller andre ligegyldige ting.
Jaja, lad da endelig tvinge folk ud i uddannelser der ikke interesserer dem eller de ikke kan klare - det skal da nok få flere unge til at uddanne sig... Jeg er et matematisk fjols og at skulle smide mig i en matematisk uddannelse eller uddannelse som ingeniør vil være uddannelsesmæssig selvmord.
Thomsen skrev:
Naturligvis. Og ved samme lejlighed bør vi da også lige fjerne SU'en til alle de nytteløse CBS-studier (hvilket vil sige sådan ca. dem alle). Landet har så rigeligt med købmænd i forvejen. Erhvervslivet kan jo gå tilbage til den gamle model med oplæring, hvis de vil have flere.
;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg er misundelig på Thomas E., men nu også meget glad for selv at have vundet 6. sæson af Dexter, som er blandt mine favoritserier. 5/6 (fordi det er på DVD)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Det nu mest sjovt, når man rent faktisk modtager filmen, må jeg så skynde mig at tilføje:-( Men nu må vi se hvad der sker fra Filmz' side, når jeg hører fra dem.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Jeg havde frygtet det med en borgerlig regering, men jeg tror ikke, det bliver relevant med den nuværende regering, selvom den er svær at føle sig sikker på.
#17231 Hr. Nielsen 13 år siden
#17232 Thomsen 13 år siden
#17233 wimmie 13 år siden
Jaja, lad da endelig tvinge folk ud i uddannelser der ikke interesserer dem eller de ikke kan klare - det skal da nok få flere unge til at uddanne sig...
Jeg er et matematisk fjols og at skulle smide mig i en matematisk uddannelse eller uddannelse som ingeniør vil være uddannelsesmæssig selvmord.
;)
#17234 Ericmase 13 år siden
Er meget misundelig på dig lige nu! :D
#17235 Åkepool 13 år siden
Bastard!!!
Kan du komme til måske :(
#17236 Collateral 13 år siden
#17237 Hr. Nielsen 13 år siden
Det nu mest sjovt, når man rent faktisk modtager filmen, må jeg så skynde mig at tilføje:-( Men nu må vi se hvad der sker fra Filmz' side, når jeg hører fra dem.
#17238 Highland Park 13 år siden
Nemlig, for CBS-studerende ødsler alligevel alle pengene bort på slips, endagsskjorter, smartphones og spejle.
#17239 Pécuchet 13 år siden
Regeringen bringer SU'en i spil
Kapitallogik finder en vej!
#17240 Neranders 13 år siden
Men der er jo ikke andet for end at knokle løs med forberedelsen og tro på at jeg kan bestå det.
"That's rough, buddy."