Gravatar

#17271 Ispep 13 år siden

Serien har alligevel aldrig haft ry for at tiltrække de største instruktørnavne, så mon ikke det går med John Moore bag. Jeg skider lidt på hvem der har skrevet den. Jeg er der for actions skyld. Håber selvfølgelig den har selvironi og et par gode oneliners, men det tror jeg ikke bliver et problem.
Gravatar

#17272 Kruse 13 år siden

Ispep (17271) skrev:
Serien har alligevel aldrig haft ry for at tiltrække de største instruktørnavne, så mon ikke det går med John Moore bag.

Jeg har stadig mine tvivl.

Ispep (17271) skrev:
Jeg skider lidt på hvem der har skrevet den. Jeg er der for actions skyld.

Men tåkrummende pinlig dialog, elendigt(og hullet) plot og dybt uinteressante karakterer kan ødelægge interessen for enhver actionscene. I hvert fald for mit vedkommende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17273 Batsy 13 år siden

Har ikke set Max payne, så har intet at sige til Die hard 5, håber den bliver god og underholder, og jeg er en af de få som var underholdt af X-men Orgins Wolverine, synes kemien mellem Liev Scheriber og Hugh jackman var fremragende, og Liev ownede som Sabertooth, folk må give mig ret at han gav mere pondus i Orgins end han gjorde i Bryan singers fortolkning, lol.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17274 Ispep 13 år siden

Du overlevede jo pænt godt Prometheus og dens dialog og karakterer, så mon ikke du også overlever denne :0 Desuden har DH-serien vel aldrig rigtigt haft interessante karakterer på den måde. Men karismatisk helt og skurk. Plottet må gerne hænge sammen, men igen, jeg forventer ærligt intet genialt her eller intelligent i den retning. Og for mig kan god action fungerer perfekt selvom karakterer og lign halter. Jeg har ærligt ikke en facit over hvordan tingene skal gøres. Jeg kan underholdes af det hele, hvis det virker underholdende nok. Når det er sagt, så finder jeg Moore i syvende og sidst middelmådig. Dog ikke dårlig på nogen måde, men jeg tror DH kan være noget for ham. Så kan vi mødes bagefter og snakke om han skuffede fælt eller ej.
Gravatar

#17275 MOVIE1000 13 år siden

elwood (17265) skrev:
[url= selvpromovering, og så igen ikke da jeg ikke har lavet denne Behind the scenes thinghy omkring Definitely Dead[/url]

The Movie of the smoking machine called Kim :P
Fedt at få minderne tilbage, fra den herlige uge i Århus. Har også undret mig hvornår Behind the scenes egentlig kom på youtube.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17276 Åkepool 13 år siden

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17277 Kruse 13 år siden

Åkepool (17276) skrev:
Lidt Star Wars/Zack Snyder-nyt:

http://www.vulture.com/2013/01/zack-snyder-preps-n...

Jeg er frisk :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17278 Batsy 13 år siden

Slutningen til Black Hawk down, for mig altid og det brev fra Soldaten, er utrolig rørende og fantastisk skrevet 6/6, og ikke mindst Zimmers musik gør det hele bare meget bedre og smukt, og medrivende.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17279 Åkepool 13 år siden

Kruse (17277) skrev:
Jeg er frisk :)

Det er jeg også selv :)
Gravatar

#17280 Åkepool 13 år siden

Skriv ny kommentar: