Det er fandme trist! Jeg elsker at gå på opdagelse i deres udvalg, og ender altid med en kæmpe stak film. Super udvalg og rigtig gode priser. Det kommer jeg da til at savne, hvis det går helt galt for dem. Jeg håber ikke at de lukker den store butik på Oxford Street indenfor den nærmeste fremtid.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det er fandme trist! Jeg elsker at gå på opdagelse i deres udvalg, og ender altid med en kæmpe stak film. Super udvalg og rigtig gode priser. Det kommer jeg da til at savne, hvis det går helt galt for dem. Jeg håber ikke at de lukker den store butik på Oxford Street indenfor den nærmeste fremtid.
Så er der vel ikke rigtig nogle fysiske butikker tilbage i London med film og musik? :S
Først Virgin og nu HMV :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Så oplevede kæresten og jeg for første gang en scanning og da jeg så omridset af den lille krop, hjerteslag, hænder, hoved osv, der var jeg dybt rørt. Det var et klart 11/10 øjeblik:) Anede slet ikke, at man ville kunne se det så tydeligt efter 13 uger.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Så oplevede kæresten og jeg for første gang en scanning og da jeg så omridset af den lille krop, hjerteslag, hænder, hoved osv, der var jeg dybt rørt. Det var et klart 11/10 øjeblik:) Anede slet ikke, at man ville kunne se det så tydeligt efter 13 uger.
Fedt! Min kærestes søster er også gravid, så jeg følger lidt med på sidelinjen med billederne. Jeg var lidt chokeret over de sidste og prøvede høfligt at undlade at kommentere barnets enorme næse, indtil min kærestes brød grinende sammen over mine tydelige krumspring og forklarede mig, at det åbenbart er meget normalt, at næsen ser alt for stor ud i forhold til kroppen på det tidspunkt i graviditeten. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg var lidt chokeret over de sidste og prøvede høfligt at undlade at kommentere barnets enorme næse, indtil min kærestes brød grinende sammen over mine tydelige krumspring og forklarede mig, at det åbenbart er meget normalt, at næsen ser alt for stor ud i forhold til kroppen på det tidspunkt i graviditeten
:-D Når du skriver, de sidste, må jeg så høre hvor langt henne hun er? Og tak:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Det er bare fantastisk :) Så er det at, det pludselig går op for en at der er et lille menneske derinde. Bare vent 1,5-2 måneder, når du kan mærke bebsen, det var stort for min mand :)
#17281 Kruse 13 år siden
#17282 wimmie 13 år siden
Så er der vel ikke rigtig nogle fysiske butikker tilbage i London med film og musik? :S
Først Virgin og nu HMV :(
#17283 Pécuchet 13 år siden
Der vil altid være antikvariater og diverse pladebørser, men jo, der er masser. Specielt omkring Oxford Street.
#17284 Hr. Nielsen 13 år siden
#17285 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
Bliver rart igen at kunne følge Holder.
http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/killing...
#17286 Thomsen 13 år siden
Fedt! Min kærestes søster er også gravid, så jeg følger lidt med på sidelinjen med billederne. Jeg var lidt chokeret over de sidste og prøvede høfligt at undlade at kommentere barnets enorme næse, indtil min kærestes brød grinende sammen over mine tydelige krumspring og forklarede mig, at det åbenbart er meget normalt, at næsen ser alt for stor ud i forhold til kroppen på det tidspunkt i graviditeten. :-)
#17287 Hr. Nielsen 13 år siden
#17288 Highland Park 13 år siden
#17289 tiany 13 år siden
Det er bare fantastisk :)
Så er det at, det pludselig går op for en at der er et lille menneske derinde.
Bare vent 1,5-2 måneder, når du kan mærke bebsen, det var stort for min mand :)
#17290 Snaden 13 år siden