Gravatar

#17311 tiany 13 år siden

Som vi snakkede , så er der bare noget magisk i når de giver barnet op til en og siger: it's a girl/boy (selvom det er på dansk).
Nu endte jeg med et kejsersnit og anæstsisygeplejersken, syntes simpelthen det var så spændende at vi ikke vidste det (i dag ved alle hvad det på forhånd)... Så hun var lige ved at dø af spænding sammen med os, da de pænt kom om og viste baby så vi selv kunne se :)

Fordelen ved ikke at vide det er også at man ikke får lavet så mange spontan køb... Som kan gå hen og blive dyrt :D
Valar morghulis
Gravatar

#17312 Hr. Nielsen 13 år siden

tiany (17311) skrev:
Så hun var lige ved at dø af spænding sammen med os, da de pænt kom om og viste baby så vi selv kunne se :)
Det forstås. Et af de største øjeblikke i ens liv tænker jeg og så uden at vide kønnet:)

tiany (17311) skrev:
Fordelen ved ikke at vide det er også at man ikke får lavet så mange spontan køb... Som kan gå hen og blive dyrt :D
Ha ja det er også rigtigt nok.....Jeg kunne dog hurtigt mistænke mig selv for, når vi nærmer os, at købe alligevel, i den mere neutrale stil så:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17313 davenport 13 år siden

Begge mine børn af forskelligt køn har Star Wars tøj, så der er bestemt muligheder ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17314 Hr. Nielsen 13 år siden

davenport (17313) skrev:
Begge mine børn af forskelligt køn har Star Wars tøj
Se det er god stil:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17315 BN 13 år siden

Jeg glæder mig på såvel dine som Ispeps vegne ..... og JO, jeg ved godt, at I ikke skal have barn SAMMEN, men hver for sig. ;-D

Men som venner "in real life" må det da give jer noget ekstra at tale om - plus (først og fremmest) en helt ny dimension i tilværelsen. Tillykke med omstændighederne til begge de ventende par. :-)

(For jeg synes ikke, jeg har læst, at Ispeps dame har født endnu ... eller osse er jeg blevet ramt af Parkinson!)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17316 Ispep 13 år siden

Takker BN. Ja, så får Thomas og jeg endnu mere at tale om end film :0

Min kæreste har født i fredags, jeg har bare ikke lige fået skrevet det herinde på filmz :0 Og det blev en dejlig lille pige :)
Gravatar

#17317 wimmie 13 år siden

Ispep (17316) skrev:

Min kæreste har født i fredags, jeg har bare ikke lige fået skrevet det herinde på filmz :0 Og det blev en dejlig lille pige :)

Tillykke :D

Detaljer! Længde, vægt - og hvad skal hun hedde? :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17318 BN 13 år siden

Ispep (17316) skrev:

HJERTELIG TILLYKKE MED HENDE! Det var da skønt for jer. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17319 Ispep 13 år siden

Taaak :0

28.80g og 50cm og hun skal hedde Selma :0
Gravatar

#17320 wimmie 13 år siden

Ispep (17319) skrev:

Taaak :0

28.80g og 50cm og hun skal hedde Selma :0

Årh, hun var da en lille én - gik alt godt?

Selma er et super sødt navn :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: