Min sidste pakke fra deres Criterion kampagnen indholdt ikke de korrekte titler, så jeg skrev fluks til dem for at få løst problemet. Jeg fik et standardsvar efter et par dage og svarede fluks - dog uden at nå frem til en konklusion, hvordan jeg skulle få tilbagesendt de forkerte varer og få tilsendt de korrekte. Jeg har ikke fået noget svar siden 2. januar, og jeg har siden forsøgt at besvare mailen flere gange i håb om, at den var gået tabt hos korrespondenten. Men forgæves.
Jeg har efterfølgende sendt tre nye mails for at få fat i en anden medarbejder og forklaret, at jeg intet svar får. Men heller ikke hér hører jeg en dyt! Deres chatfunktion skulle endvidere være åben 15-16 timer i døgnet, men den har ikke været online overhoved i år. Jeg har dog læst mig frem til, at dette ikke er et enestående tilfælde, og at jeg næsten skal prise mig lykkelig over overhoved at have fået svar på den oprindelige mail. Deres kundeservice er ganske enkelt ikke-eksisterende. Øv!
Det har vi besluttet vi ikke vil. Ved selvfølgelig ikke om det ændrer sig, når de kan se det. Men lige nu tænker vi nej. Hvad valgte du?
Kunne slet slet ikke vente, så vi fik en kønsscanning så snart jeg kunne...dagen før vi tog til London, så der blev babyshoppet ;)
Kan sådan set godt se at det vil være hyggeligt ikke at vide det, men på den anden side er det jo begrænset hvor overrasket man kan blive...det er jo (forhåbentlig) enten det ene eller det andet køn :p For mig blev det en lille smule mere virkeligt da jeg kunne begynde at sige "hende" i stedet for "den" ;)
Men man kan jo også bare gå den svenske vej og sige "hen" :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg kan såmænd godt sætte mig ind i netop den følelse:)
wimmie (17308) skrev:
på den anden side er det jo begrænset hvor overrasket man kan blive...det er jo (forhåbentlig) enten det ene eller det andet køn :p
Ha ha, det er også korrekt. Tror mere det drejer sig om nogle gammeldags følelser, som der ingen logik er i. Skal dog så indrømme, at det er vigtigere for kæresten end jeg, ikke at vide det. Jeg er lidt mere sådan 50/50.
wimmie (17308) skrev:
No way:-D Vi kalder 'den' ganske enkelt 'baby' med et drilsk smil (fordi det ærlig talt lyder lidt tåbeligt, på den søde måde, når man siger det synes jeg:)
Tak for svaret:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#17301 Hr. Nielsen 13 år siden
#17302 davenport 13 år siden
#17303 Hr. Nielsen 13 år siden
#17304 Thomsen 13 år siden
Hvad har de gjort (eller ikke gjort)?
#17305 JannikAnd 13 år siden
Jeg har efterfølgende sendt tre nye mails for at få fat i en anden medarbejder og forklaret, at jeg intet svar får. Men heller ikke hér hører jeg en dyt! Deres chatfunktion skulle endvidere være åben 15-16 timer i døgnet, men den har ikke været online overhoved i år. Jeg har dog læst mig frem til, at dette ikke er et enestående tilfælde, og at jeg næsten skal prise mig lykkelig over overhoved at have fået svar på den oprindelige mail. Deres kundeservice er ganske enkelt ikke-eksisterende. Øv!
#17306 Thomsen 13 år siden
#17307 JannikAnd 13 år siden
#17308 wimmie 13 år siden
Kunne slet slet ikke vente, så vi fik en kønsscanning så snart jeg kunne...dagen før vi tog til London, så der blev babyshoppet ;)
Kan sådan set godt se at det vil være hyggeligt ikke at vide det, men på den anden side er det jo begrænset hvor overrasket man kan blive...det er jo (forhåbentlig) enten det ene eller det andet køn :p
For mig blev det en lille smule mere virkeligt da jeg kunne begynde at sige "hende" i stedet for "den" ;)
#17309 misuma 13 år siden
#17310 Hr. Nielsen 13 år siden
Ha ha, det er også korrekt. Tror mere det drejer sig om nogle gammeldags følelser, som der ingen logik er i. Skal dog så indrømme, at det er vigtigere for kæresten end jeg, ikke at vide det. Jeg er lidt mere sådan 50/50.
No way:-D Vi kalder 'den' ganske enkelt 'baby' med et drilsk smil (fordi det ærlig talt lyder lidt tåbeligt, på den søde måde, når man siger det synes jeg:)
Tak for svaret:-D