Gravatar

#17331 BN 13 år siden

Ispep (17322) skrev:

Afgjort. Det var det vi ønskede :0 Har du selv børn egentlig?

Nej, desværre. ... Nah, mit "desværre" skal tages med et gran salt, for grundet en masse omstændigheder af mere privat art, er det at være bonus-bedstefar til en pige på 10 år (som jeg har været der for siden hun var 3 år) for mig ligeså godt som at være far. Min kone og jeg har faktisk haft en ualmindeligt stor andel i at opdrage, vejlede og hjælpe pigen, bl.a. fordi den rigtige far ikke er der, og fordi adoptivfaderen i mange og lange perioder kun har været tilstede rent fysisk ... jeg mener, børn kræver din opmærksomhed, tid, omsorg, trøst kærlighed, forståelse, empati .... ikke bare, at du tilfældigvis bor under samme tag.

Til tider føler jeg nærmest, at pigen har adopteret mig som sin bedstefader og indtil en vis grad som en slags reservefader. Så jeg føler ikke noget afsavn i den retning.

Men nok om mig. Det bliver en spændende tid for jer. Børn er jo særligt sjove og søde (og en smule støjende og lugtafgivende, hehe) de første år. I vil elske jeres datter, og hun vil elske jer - nyd det! Med to damer i huset nu får du noget ekstra at se til. Det er en regulær rejse I tager ud på, en såkaldt 20-årsplan. God tur! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17332 Ispep 13 år siden

Zombi

Hehe! Good one. Ingen dolker nogen. Vi er voksne mennekser (sådan da) der har vores meninger, særheder, og lign. Så du behøver ikke "frygte" os tre banditter, altså BN, mig eller TN. Ja okay, en af os er farlig, og det er ikke mig :0

Og tak igen allesammen :0
Gravatar

#17333 Ispep 13 år siden

Okay. Fedt at I så alligevel har fungeret som forældre ihvertfald.

Og ja. To piger i huset er en mundfuld hehe. Jeg har dog en hanhund, så det hjælper lidt hehe.
Gravatar

#17334 BN 13 år siden

Ispep (17333) skrev:
To piger i huset er en mundfuld hehe. Jeg har dog en hanhund, så det hjælper lidt hehe.

Det lyder som en sund magtbalance! ;-D
Gravatar

#17335 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (17315) skrev:
Jeg glæder mig på såvel dine som Ispeps vegne
Mange tak BN:)

BN (17315) skrev:
og JO, jeg ved godt, at I ikke skal have barn SAMMEN, men hver for sig. ;-D
Kæft, det ville også blive en værre kværulant, ha ha:-D Jo jo, værre end dig BN;)

BN (17315) skrev:
Men som venner "in real life" må det da give jer noget ekstra at tale om
Ja og så kan vi nu med god samvittighed se Bambi sammen og endda tude oprigtigt med god samvittighed:-P Men jo, jeg glæder mig da til at besøge ham, hans enormt søde kæreste og deres barn med vores en dag. Gå lange ture og grille i haven og liste af for at se film, når der soves til middag:-D

Zombi (17327) skrev:
pludselig øjner BN og Thomas muligheden for at dolke mig i ryggen
What....???....Jeg ville da absolut aldrig dolke dig...........................i ryggen;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17336 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (17334) skrev:
Det lyder som en sund magtbalance!
Det er fordi du ikke har set hunden:-D Den er så sød, nuttet og tøsekær, at man konstant bilder sig ind at det må være en tæve:)
Gravatar

#17337 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (17335) skrev:
Kæft, det ville også blive en værre kværulant, ha ha:-D Jo jo, værre end dig BN;)

Umuligt!

Thomas E. Nielsen (17335) skrev:
What....???....Jeg ville da absolut aldrig dolke dig...........................i ryggen;)

Ja, Zombi er god nok ..... bare han har en dolk i sig ... et eller andet sted.

Nej, Zombi er god nok. Just that.

Thomas E. Nielsen (17336) skrev:
Det er fordi du ikke har set hunden:-D Den er så sød, nuttet og tøsekær, at man konstant bilder sig ind at det må være en tæve:)

Så den kan ikke TÆVE tøserne? ..... hoho

*begår lige selvmord som følge af dagens dårligste vits*
Gravatar

#17338 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (17337) skrev:
Umuligt!
Ja jo, den trækker jeg i mig igen:-D

BN (17337) skrev:
Nej, Zombi er god nok. Just that.
Det synes jeg bestemt også og han behøver ikke 'frygte' så meget, at skrive til os....okay mig så:-)

BN (17337) skrev:
Umuligt!

[quote=BN (17337)]Så den kan ikke TÆVE tøserne? ..... hoho
Bitch!

Okay, den vits var da værre:) Så tror jeg hellere jeg må holde med at fylde siderne med nothing!
Gravatar

#17339 BN 13 år siden

#17338:

Hehe.

P.S. Hvem siger egentlig hvad i din sidstnævnte citat-ramme? ;-D
Gravatar

#17340 tiany 13 år siden

Ispep (17316) skrev:

Takker BN. Ja, så får Thomas og jeg endnu mere at tale om end film :0

Min kæreste har født i fredags, jeg har bare ikke lige fået skrevet det herinde på filmz :0 Og det blev en dejlig lille pige :)

Tillykke med det :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: