En god veninde var igennem det samme i ottende måned (!) Det har taget hende år at komme videre, og det er nok ikke noget, man nogensinde kommer over. :-(
Varme tanker til dig og din familie, D.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Fucking shit! Min kusine ligger lige nu og føder et dødt barn... :/ Hun er i uge 29, og i går konstaterede de at det var dødt, og nu er hun sat i fødsel.. Det er helt ufatteligt! Jeg har sjældent set en glæde sig så meget, så det er eddermame ikke sjovt for dem. Og siden barnet er så stort, skal det både døbes og begraves. Føj, hvor er livet nogle gange bare møg uretfærdigt!!!
Vi har bare krammet og forkælet vores egne hele dagen. Man skal sgu prise sig lykelig for det man har!
For 1 år siden var min svigerinde i samme situtation dog døde barnet 4 dage før termin :/
Jeg er meget overrasket over hvor almindeligt det åbenbart er??
Det er vist mere almindeligt end man går og tror. Jeg har selv "oplevet" det mindst tre gange indenfor familie/vennekredse. Den sidste blev begravet så sent som i onsdags og jeg føler sgu så meget med de forældre der skal gå sådan noget lort igennem.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#17351 Hr. Nielsen 13 år siden
#17352 misuma 13 år siden
Føler med din familie D :(
#17353 Thomsen 13 år siden
Varme tanker til dig og din familie, D.
#17354 Wangsgaard 13 år siden
For 1 år siden var min svigerinde i samme situtation dog døde barnet 4 dage før termin :/
#17355 davenport 13 år siden
#17356 misuma 13 år siden
Det samme tænkte jeg efter folks kommentar.
#17357 Åkepool 13 år siden
Det er vist mere almindeligt end man går og tror. Jeg har selv "oplevet" det mindst tre gange indenfor familie/vennekredse. Den sidste blev begravet så sent som i onsdags og jeg føler sgu så meget med de forældre der skal gå sådan noget lort igennem.
#17358 Skeloboy 13 år siden
Alt det bedste herfra!
En af mine bedste - og ældste - venner flytter fra Odense! 3/6 - det er trods alt det, han gerne vil :)
#17359 Verbal 13 år siden
Tillykke med hende, Ispep.
Jeg er faktisk også selv lige blevet far, nemlig den 10. januar, hvor begge mine drenge kom til verden.
#17360 tiany 13 år siden
Uhhh tvillinger - dobbelt lykke :)
Rigtig mange gange tillyke - er det første børn?