Gravatar

#17441 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Jeg har fået noget adware/spyware på min PC. Det er således at når jeg er på Internettet så understreger den enkelte ord, altså kreerer et hyperlink. med forskellige reklamer.

Hvad er jeres forslag til programmer, som kan fjerne sådan noget ?

Jeg kører i øjeblikket med Ccleaner og naturligvis det indbyggede antivirus program (som eftersigende også skulle forhindre diverse malware).

Det er ikke noget jeg har oplevet før, men det er højst sandsynlig blevet installeret i forbindelse med noget andet software jeg har installeret.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17442 davenport 13 år siden

Har haft det samme. Mener det er noget der har forbindelse med en tool-bar, og kan slås fra. Men jeg er ikke den store hjælp, da jeg ikke kan huske hvad jeg gjorde.
Men det er pisse træls!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17443 BN 13 år siden

Whispering Horse (17441) skrev:
Jeg har fået noget adware/spyware på min PC. Det er således at når jeg er på Internettet så understreger den enkelte ord, altså kreerer et hyperlink. med forskellige reklamer.

Hvad er jeres forslag til programmer, som kan fjerne sådan noget ?

Jeg kører i øjeblikket med Ccleaner og naturligvis det indbyggede antivirus program (som eftersigende også skulle forhindre diverse malware).

Det er ikke noget jeg har oplevet før, men det er højst sandsynlig blevet installeret i forbindelse med noget andet software jeg har installeret.

Har du Malwarebyte Anti-Malware? Den plejer at kunne fjerne den slags. Men ellers skal du have fat i brugere som MoH og Highland Park - de har været meget behjælpsomme i forbindelse med et pc-problem, som jeg selv har haft.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17444 Highland Park 13 år siden

Pfft! Jeg googlede bare. MoH er den ægte vare!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17445 BN 13 år siden

Highland Park (17444) skrev:
Pfft! Jeg googlede bare. MoH er den ægte vare!

Joh, men en god googler kan også være til stor hjælp. Heller kopi-varer end slet ingen varer! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17446 davenport 13 år siden

Filmz 6/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17447 Åkepool 13 år siden

davenport (17446) skrev:
Filmz 6/6

Hvorfor den pludselige indskydelse?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17448 wimmie 13 år siden

davenport (17446) skrev:
Filmz 6/6

6/6!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17449 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

#17442-17443 - Nogle gange er tingene mere åbenlyse end man skulle have troet. Det var simpelthen en tilføjelse der på en eller anden måde var blevet installeret til min Chrome browser.

Så nu ved jeg det til en anden gang :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17450 Hr. Nielsen 13 år siden

Har lige smagt en Bowmore til 30.000 kroner. Klart en 6/6'er og den var endda voldsomt god. Har vist aldrig smagt så behagelig og god en whisky. Prisen er selvsagt skør, men sjovt at prøve og måske noget der aldrig sker for mig igen:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: