Gravatar

#3481 HonoDelLoce 14 år siden

#3480

Ja, det er ganske sjov læsning ! :)

Han har nu altid haft en dejlig måde at sige tingene på, ham Lund Madsen der ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3482 MOVIE1000 14 år siden

Sidste skoledag 5/6 det var en fed dag, med godt humør og masser af druk, men festen sluttede alt for tidligt.

Familiefest hele weekenden 6/6 så er der mere druk og humør :D

der bliver ikke meget tid til film, men jeg har da indtil kl 14:30 så jeg vil se nogle afsnit af Sopranos og se Wall - E
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3483 dyg 14 år siden

At min arbejdsplads har skiftet Coca Cola produkterne ud med sodavand fra Pepsico: 6/6!

At jeg har weekend om 30 minutter: 6/6!

At jeg skal til vinsmagning på arbejdet kl. 19: 6/6!

At jeg skal have onde tømmermænd i morgen: 3/6 (I det mindste har jeg mulighed for at knække mig på evermind, cyberzed, elwood og jones)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3484 gi-jones 14 år siden

Hvis du brækker dig til min premiere så kommer du til at vågne op i en affaldscontainer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3485 davenport 14 år siden

Premiere?? Har jeg misset noget?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3486 gi-jones 14 år siden

Tydeligvis. Premiere på min film i morgen i Biocity Århus. Der kan godt blive plads til dig og evt. fruen hvis du har lyst. Har stadig en god håndfuld sæder jeg gerne vil have afsat. Det gælder i øvrigt også jer andre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3487 Highland Park 14 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3488 filmz-Bruce 14 år siden

Muslimernes fællesråds hjemmeside.

Link til diskrimination

Har du været udsat for diskrimination?

Hvad er diskrimination?
Det er ulovligt at diskriminere andre på grund af køn, alder, race eller etnisk oprindelse, national og social oprindelse, handicap, seksuel orientering, politisk anskuelse, religion eller tro, f.eks. i forbindelse med stillingsopslag. Hvis der alligevel sker diskrimination, kan den forurettede i mange tilfælde søge godtgørelse eller erstatning ved Ligebehandlingsnævnet eller domstolene.


Det er jo flot! Så kigger man under link til muslimsk plejehjem

Dernæst har vi brug for professionelt sundhedspersonale, som har rod i den muslimske kultur og kan tage de nødvendige hensyn til plejehjemmets beboere.

Haha! Diskrimination min bare røv! Hold kæft, tænk hvis man skulle tage samme medicin som man påbyder andre.

0/6

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3489 tiany 14 år siden

Min jobsamtale i dag 4/6

At virksomheden vælger at melde tilbage samme dag 6/6

At jeg endnu engang har fået afslag på en stilling pga manglende erfaring 0/6
Valar morghulis
Gravatar

#3490 Skeloboy 14 år siden

#3488 - der skal faktisk kun ændres to ord: "rod i" skal ændres til "kendskab til", så er det meget normalt.

Skriv ny kommentar: