næsten indiskutabelt, at Joachim B. Olsen er et fjols
, så synes du det er forkert at give ham svar på tiltale i et sprog som almindelige mennesker kan forholde sig til, sætte sig ind i og forstå og skrive åbent og ærligt, hvad mange måske har tænkt, give JBO lidt igen af samme mønt, og holde det i et sprog som et jævnt menneske som f.eks. jeg kan forstå? Hvad synes du så man skulle, for at give igen mod hans nedgørende argumenter som mange mennesker?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Det er sørgeligt, at man nødsages til at skrive et opsigtsvækkende personangreb for at adressere en politiker, hvis eneste professionelle kompetencer ligger indenfor kuglestødning. Johnny Larsens argumentation er ligeså fordomsfuld og ulogisk som de mennesker, han kritiserer. Som sagt: det er omvendt snobberi.
#17476 Det er jeg så ikke enig i. Det er ren tale, til at forstå, så også JBO kan læse det, selv om han måske næppe kan magte at tage det til efterretning. Indimellem er en spade nemlig bare, ja en spade og at man kan være nød til at give igen fra samme skuffe, uden at pakke det ind i fine gloser (den var IKKE rettet mod dig!), synes jeg (om end du kan da have ret i, at det ikke burde være sådan). Men du svarer blot det samme som før, blot i en lettere nedladende tone (?) mod skribenten, som du selv angriber ham for at bruge, fremfor at svare på, hvad jeg spurgte om. Jeg var seriøst nysgerrig efter, hvordan du mente man så skulle tackle den slags og give svar til folk som netop JBO. Jeg havde forstået, hvordan du mente MAN ikke skulle gøre det. Der var INTET provokerende i min henvendelse, hvis du tolkede det?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#17471 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
#17472 Ispep 13 år siden
100/100
:0
#17473 Kyllingebenet 13 år siden
#17474 Hr. Nielsen 13 år siden
#17475 davenport 13 år siden
#17476 Pécuchet 13 år siden
Det er sørgeligt, at man nødsages til at skrive et opsigtsvækkende personangreb for at adressere en politiker, hvis eneste professionelle kompetencer ligger indenfor kuglestødning. Johnny Larsens argumentation er ligeså fordomsfuld og ulogisk som de mennesker, han kritiserer. Som sagt: det er omvendt snobberi.
#17477 Ispep 13 år siden
5/6
#17478 Pécuchet 13 år siden
Ak! 0/6.
#17479 Hr. Nielsen 13 år siden
#17480 gi-jones 13 år siden