Gravatar

#17481 Hr. Nielsen 13 år siden

gi-jones (17480) skrev:
Man kan jo undlade at stemme på ham...
Ja da, men man er da stadig nød til at svare igen, så det ikke kun bliver hans forståelse af mennesker, der skal udbredes alene. Retorik, hvor forkert, unuanceret og fordummende man måtte mene den end er, giver nu engang også stemmer, sådan er det jo altså bare. Så kan man da godt vælge at sidde oppe på sin høje pedestal og kigge ned på menneskeheden og mene dem forkert. Man rykker dog intet ved dette!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17482 Kyllingebenet 13 år siden

elwood (17462) skrev:
Ku godt være jeg også ku overtales.

Ved dog ikke om der er billetter tilbage, ja vi har jo før snakket om det her med Oscar showet og se dem sammen nogle stykker.

Det samme her. En kammerat og jeg snakkede om, at det kunne være sjovt at prøve det, men det blev vist kun ved snakken. :P
Gravatar

#17483 tiany 13 år siden

Affleck og Clooney ligner 2 fortabte brødre: http://www.empireonline.com/images/image_index/hw8...

4/6
Valar morghulis
Gravatar

#17484 wimmie 13 år siden

Kyllingebenet (17482) skrev:
elwood (17462) skrev:
Ku godt være jeg også ku overtales.

Ved dog ikke om der er billetter tilbage, ja vi har jo før snakket om det her med Oscar showet og se dem sammen nogle stykker.

Det samme her. En kammerat og jeg snakkede om, at det kunne være sjovt at prøve det, men det blev vist kun ved snakken. :P

Min veninde og jeg har set det i biografen siden 2003 eller 2004 så det er efterhånden blevet en rigtig hyggelig tradition :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17485 gi-jones 13 år siden

wimmie (17484) skrev:
Min veninde og jeg har set det i biografen siden 2003 eller 2004 så det er efterhånden blevet en rigtig hyggelig tradition :)
Har I lyst til at følges med os og evt. prøve at få nogle sammenhængende pladser? Jeg tænker det bliver lang tid at sidde og se på kjoler, hvis det kun er mig og Elwood :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17486 wimmie 13 år siden

gi-jones (17485) skrev:
Har I lyst til at følges med os og evt. prøve at få nogle sammenhængende pladser? Jeg tænker det bliver lang tid at sidde og se på kjoler, hvis det kun er mig og Elwood :-)

Jep- jeg finder lige ud af hvilke pladser vi har :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17487 davenport 13 år siden

Mine forældre har inviteret os til Cypren d. 15. april til 8 dages All Inkl.
Tjek lige menuen: http://sandybay.sunwing.net/MYTImages/SiteId70/pdf...
Glæder mig... Gratis is, toast, baguettes, pølser og pomfritter hele dagen, og alt det vin øl og sodavand vi kan bælle.
De kan glæde sig til at møde Bottomles Bent fra DK!!!
6/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17488 Skeloboy 13 år siden

#17487 - har lige været afsted på en rejse med All Inclusive...det er alt for fedt!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#17489 davenport 13 år siden

Ja (velkommen hjem), har også prøvet det en gang før, men det var på et lorte hotel med elendig mad. Det her er vidst en helt anden klasse!!
Nøj, hvor skal jeg prygle personalet, så de tror Rockefeller ham selv er på besøg!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17490 Steffan Rasmussen 13 år siden

davenport (17489) skrev:
Nøj, hvor skal jeg prygle personalet, så de tror Rockefeller ham selv er på besøg!

Læs §17 - Spanking not included
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: