Gravatar

#17491 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Jeg har lige tilmeldt mig Hulu Plus. Det skal nok blive spændende at se hvorledes det fungerer.

For mange shows vedkommende er det godt nok kun den igangværende der er tilgængelig, men så er der jo Netflix til at fange de tidligere sæsoner.

Umiddelbart vil det være en god platform for de shows jeg følger med i og dermed kan få de sidste nye afsnit.

Der er så åbenbart serier som The Simpsons og 30 Rock som de ikke har kunnet få aftaler i hus med. Det med rettigheder kan være en indviklet ting.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17492 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Matt Damon overtager Jimmy Kimmel Live:
Gravatar

#17493 Kisbye 13 år siden

Der er også lidt Criterion på Hulu, hvis det er noget man er til:
http://www.hulu.com/movies/criterion

Jeg har også overvejet at hoppe med på vognen, men det lyder bare en kende besværligt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#17494 elwood 13 år siden

Yep postede den også i Sjove indlæg tråden, men det åbenbart ikke alle der ser i den, oh well repost gør intet i det her tilfælde :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17495 misuma 13 år siden

Hurtige Amazon. Fra lørdag til nu...damn 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17496 JannikAnd 13 år siden

misuma (17495) skrev:
Hurtige Amazon. Fra lørdag til nu...damn 6/6
Jeg har faktisk oplevet at bestille en vare lørdag aften og modtage den mandag morgen. Fra Canada!
Gravatar

#17497 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

#17494 Ah der kan man bare se. Som du er inde på, kigger jeg ikke så ofte i den tråd. Det er dog ganske sjovt og noget at det som gør netop hans talkshow seværdig.

#17493 Jeps også det. Faktisk er det ikke så besværligt som det ser ud til. Hulu accepterer ganske vist kun imod amerikanske betalingskort, men i stedet for kan man gøre brug af deres gavekort.

Forløbet kan hurtigt skitseres således:

1. Køb gavekort til Hulu hos f.eks. Walmart
2. Opret en konto hos Hulu
3. Indtast gavekortsnummeret under gifting.
4. Husk at bruge unblock-us.

Vupti du har nu adgang til Hulu Plus i 3 mdr. Den eneste ulempe er naturligvis at man kun kan betale for 3 mdr. af gangen.
Gravatar

#17498 Kisbye 13 år siden

Jeg har en WD TV Live boks og jeg havde læst et sted at man ikke kan se Hulu Plus på dem andet den er købt i USA. Har dog lige nulstillet min boks og den afspillede deres sample video uden problemer, så det er ganske muligt jeg hopper med på vognen :)

Jeg kan dog ikke rigtigt se at der nogen mulighed for at taste et gavekortsnummer ind når man opretter en konto på Hulu Plus. Den vil enten have kreditkort eller Paypal.
Har ingen erfaring med Paypal. Den sladre vel også om landet?
En anden løsning kunne være at benytte et forudbetalt amerikanske kreditkort. Den her service tilbyder et sådan, men så tror jeg lige jeg venter lidt. Det er ved at være sidst på måneden for mig :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#17499 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

#17498 Det er fordi du skal gå ind under "gifting" under account :)

Man kan selvfølgelig også bruge powerseller, så kommer man blot til at betale lidt ekstra for det i og med at han/hun også skal tjene lidt på det.
Gravatar

#17500 Kisbye 13 år siden

Okay, det tror jeg at jeg har fundet.

Men hvordan køber du det igennem Wallmart?
De ser også ud til at ville have en amerikansk adresse og telefon nummer. Anullere de ikke ordren, hvis det ikke passer sammen med kreditkortet man bruger?

Skriv ny kommentar: