En af mine kammerater kunne købe to billetter til om lørdagen - men ingen til om fredagen. Meget mærkeligt. Men skal hvert fald der over lørdag i stedet :)
Vi fik den nye Nick Cave plade i butikken i dag - desværre kun på CD, da vinylen var forsinket. For fanden, det er en god plade! Hans klart bedste værk i årevis. Det er i den beherskede pompøsitet, at han er bedst, og denne plade er hele syntesen for hans kvaliteter som "ballade-mager".
Vi fik den nye Nick Cave plade i butikken i dag - desværre kun på CD, da vinylen var forsinket. For fanden, det er en god plade! Hans klart bedste værk i årevis. Det er i den beherskede pompøsitet, at han er bedst, og denne plade er hele syntesen for hans kvaliteter som "ballade-mager".
Det lyder jo formidabelt. :) Jeg foretrækker også hans mere stille eftertænksomme musik.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#17541 Thomsen 13 år siden
Nu fik du lige lige sporet ind på Cave, så jeg endte med at fyre 1000,- af på to billetter til fredag den 8/11. :-)
#17542 Skeloboy 13 år siden
Men det er jo bedre at købe en billet og sælge, end at ville med og så ikke kan købe ;)
Billet til Nick Cave!!! 5/6(ved endnu ikke om jeg tager med)
#17543 Thomsen 13 år siden
Men hey, vi kan da evt. følges? Jeg bor jo på Frederiksberg.
#17544 Skeloboy 13 år siden
#17545 Skeloboy 13 år siden
#17546 JannikAnd 13 år siden
#17547 Benway 13 år siden
Det lyder jo formidabelt. :) Jeg foretrækker også hans mere stille eftertænksomme musik.
#17548 JannikAnd 13 år siden
#17549 gi-jones 13 år siden
#17550 MOVIE1000 13 år siden
Enig, hvem var Dreblle før er lidt forvirret? :/