Ville være fantastisk hvis dette projekt blev til noget:
Projektet er først blevet launchet i dag, og de er allerede halvvejs i at nå deres mål, så mon ikke at det bliver til noget. Utroligt hurtigt at de har fået indsamlet så mange penge.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg synes Firefly sluttede perfekt før det blev trukket i langdrag, så vi husker det hele som noget godt, men damm jeg ville gerne se en Kickstarter video fra det hold også :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Projektet er først blevet launchet i dag, og de er allerede halvvejs i at nå deres mål, så mon ikke at det bliver til noget. Utroligt hurtigt at de har fået indsamlet så mange penge.
Og det ser ud til at den forsætter ufortrødent med at samle masser af penge ind. Omkring $500.000 mere siden at jeg første gang tjekkede linket.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Og det er netop også derfor at jeg glæder mig til en Veronica Mars film. Den serie sluttede nemlig alt for hurtig og på en kedelig måde. Ærgerligt når det var sådan en unik serie. Men nu kan vi jo så se frem til en film.
Og i disse blockbuster tider, så glæder jeg mig også over sådan et projekt hvor det er det kreative og glæden ved sit arbejde der er i højsædet. Derfor har jeg også ret store forhåbninger til at det bliver en god film.
Har lige læst, at de faktisk allerede optog videoen sidste år i februar... så de har haft planer om kickstarter-projektet et stykke tid... Men de har jo nok lige skulle overbevise Warner om at smide pengene, hvis de fik samlet deres del ind.
#17741 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
Kristen Bell, Rob Thomas Launch 'Veronica Mars' Movie Kickstarter, Seeking $2 Million
#17742 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
#17743 Kruse 12 år siden
#17744 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17745 Batsy 12 år siden
Haha, meget endda :D
#17746 Kruse 12 år siden
Og det ser ud til at den forsætter ufortrødent med at samle masser af penge ind. Omkring $500.000 mere siden at jeg første gang tjekkede linket.
#17747 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
Det er dog også nogle ret unikke gaver man kan få hvis man donerer. I hvert fald hvis man bor i USA.
Og det er netop også derfor at jeg glæder mig til en Veronica Mars film. Den serie sluttede nemlig alt for hurtig og på en kedelig måde. Ærgerligt når det var sådan en unik serie. Men nu kan vi jo så se frem til en film.
Og i disse blockbuster tider, så glæder jeg mig også over sådan et projekt hvor det er det kreative og glæden ved sit arbejde der er i højsædet. Derfor har jeg også ret store forhåbninger til at det bliver en god film.
#17748 elwood 12 år siden
[url= også et stk. tid siden jeg har linket til den her fantastiske scene[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17749 tiany 12 år siden
#17750 tiany 12 år siden
Kristen Bell's Sloth meltdown
Hun er bare fantastisk!