Gravatar

#17751 Kruse 12 år siden

Og nu er de så $500.000 over deres mål med 29 dage tilbage og pengene fosser stadig ind.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17752 Zombi 12 år siden

Jeg tror det danske folk har brug for lidt solskin. Måske har jeg bare været uheldig men jeg synes godt nok folk har været mugne i dag, ikke herinde på filmz selvfølgelig, men bare sådan lidt generelt.
Gravatar

#17753 Highland Park 12 år siden

http://www.impawards.com/2013/machete_kills_ver5.h...

Jeg anede ikke, at hun medvirker. Der kan da umuligt være plads til hendes barm i den bikini.

Er The Insider mon blevet syg? Der er en "Star Trek"-nyhed uden tekst i nyhedskøen!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17754 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

En artikel om Veronica Mars kickstarter projektet : http://www.latimes.com/entertainment/envelope/coto...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17755 MMB 12 år siden

Tarantino får meget hård kritik af Morricone: http://www.hollywoodreporter.com/news/italian-comp...
Enjoy!
Gravatar

#17756 JannikAnd 12 år siden

Fuck samarbejdet mellem Post Danmark og Blockbuster!!! Det er åbenbart ingen sag at afhente andres pakke - selv uden kvittering!

Det er den absolutte falliterklæring og tillidsbrist af latterlige Post Danmark, at de overlader ansvaret af deres kunders pakker til bumsede teenagere med tømmermænd!
Gravatar

#17757 dyg 12 år siden

Fået nakket en pakke?

Jeg vidste sgu ikke engang, at PestDK var begyndt at arbejde sammen med Blockbuster. Så dog godt en dag, at der var en der hentede en pakke derinde, men jeg troede bare, at det var en af GLS' pakkeshops.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17758 JannikAnd 12 år siden

Ja, der var åbenbart en gut, der havde god smag og glædede sig til at se The Master.

Samarbejdet trådte vist i kraft lige før nytår (har i hvertfald hentet en del pakker fra Amazon der), men det er vist begrænset, hvor udbredt det er, for end ikke Post Danmarks (jyske) kundeservice forstod, hvorfor jeg skulle afhente der. Idéen er slet ikke dum, for det giver mulighed for at afhente sine pakker til sen aften, alle ugens dage. Men det er et kæmpe problem, når sager som min forekommer, hvor begge parter har travlt med at videresende ansvaret til modparten. Læg dertil til, at det er vildt kringlet at forklare kundeservice, og så har du et samarbejde, der bare ikke fungerer i praksis.
Gravatar

#17759 tiany 12 år siden

Her i haderslev var der også før gls pakkeshop i blockbuster, men det kørte så dårligt at det blev flyttet til kvickly i stedet for.
Valar morghulis
Gravatar

#17760 JannikAnd 12 år siden

Jeg ved ikke, om Kvicklys personale er mere professionale end Blockbusters, men det er generelt et problem, når man deler ansvaret og gør kunden til en lus mellem to negle. Det ville være meget lettere, hvis de bare konsekvent benyttede sig af Døgnpost boksene. Men det kræver vist, at afsenderen får en del oplysninger fra modtageren, og det er lidt kluntet, hvis afsenderen ikke er fra Danmark.

Skriv ny kommentar: