Først kommer Yeah Yeah Yeahs og derefter udkommer Vampire Weekend med deres nye album. De har lige frigivet et fantastisk nummer fra deres kommende album :
[quote=Whispering Horse (17773)]og derefter udkommer Vampire Weekend med deres nye album. De har lige frigivet et fantastisk nummer fra deres kommende album :
Samt dette nummer: [url= Young[/url]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#17774 Nå ja det glemte jeg. Jeg kan dog bedst lide Steps, som er det bedste nummer de indtil videre har præsteret. Hvilket ikke siger så lidt. Diane Young er dog stadigvæk et rigtig godt nummer.
#72 jeg ville da langt hellere se live action udgaver af Far til fire og Min søsters børn end animation. Nyfortolkningner af gamle film hører bare ikke hjemme i dansk film, og slet ikke animation, nu har vi allerede set hvor galt det gik med Olsen Banden og det kommer vi også til at opleve igen til efteråret og nu også med Martha. Hvad bliver det næste Familien Gyldenkål, Soldaterkammerater eller Walter og Carlo animation? Comon, det var kun noget der holdt i deres tid, den holder bare ikke idag, lige meget hvordan de vender og drejer det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har lige opdateret mit tv for første gang i alle de år jeg har haft det. Jeg vidste ingen gang at man kunne gøre det før nu. Så har jeg også lige "arbejdet" lidt på min PS3, den var blevet lidt langsom på det sidste, og den virker nu til at køre bedre igen. Den er i hvert fald hurtigere nu, selv når jeg bare navigerer menuen er der en mærkbar forskel.
Det er sgu godt nok lige at få opdateret/fixet sit udstyr en gang imellem. :) 4/6
Alle de alt for vilde spil som snart udkommer. 6/6
Alle de alt for vilde spil som snart vil komme i vejen for min HF. 0/6
#17771 tiany 12 år siden
http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/sir-i...
#17772 Highland Park 12 år siden
Animation eller ej, det er resultatet, der tæller.
Pfft! Hefner farts in your general direction!
#17773 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
#17774 Kruse 12 år siden
Samt dette nummer: [url= Young[/url]
#17775 cans 12 år siden
#17776 fubar 12 år siden
#17777 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
Diane Young er dog stadigvæk et rigtig godt nummer.
#17778 Kruse 12 år siden
Jeg foretrækker personligt Diane Young af de to :)
#17779 MOVIE1000 12 år siden
#17780 Zombi 12 år siden
Det er sgu godt nok lige at få opdateret/fixet sit udstyr en gang imellem. :) 4/6
Alle de alt for vilde spil som snart udkommer. 6/6
Alle de alt for vilde spil som snart vil komme i vejen for min HF. 0/6
At jeg snart har påskeferie. 6/6