Gravatar

#17771 tiany 12 år siden

MAGNETO IS OFFICIATING PROFESSOR X'S WEDDING 6/6

http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/sir-i...
Valar morghulis
Gravatar

#17772 Highland Park 12 år siden

MOVIE1000 (17770) skrev:
Men stadigvæk er det dem som stod bag Ronal Barbaren, der skal lave en ny version af Martha, det kan kun blive det überste gylle.
Sikkert, men i det mindste får originaludgaven lidt indirekte reklame.

MOVIE1000 (17770) skrev:
I det mindste er Far til fire og Min søsters børn ikke lavet som animation.
Animation eller ej, det er resultatet, der tæller.

http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/sir-ian-mckellen-officiate-at-429459 skrev:
Stewart, 72, has been romantically linked to Ozell, 35, since 2009.
Pfft! Hefner farts in your general direction!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17773 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Først kommer Yeah Yeah Yeahs og derefter udkommer Vampire Weekend med deres nye album. De har lige frigivet et fantastisk nummer fra deres kommende album :
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17774 Kruse 12 år siden

[quote=Whispering Horse (17773)]og derefter udkommer Vampire Weekend med deres nye album. De har lige frigivet et fantastisk nummer fra deres kommende album :

Samt dette nummer: [url= Young[/url]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17775 cans 12 år siden

Ny trailer til 3. sæson af Game of Thrones. Yay!

Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#17776 fubar 12 år siden

Criterion udgiver Badlands 6/6
Gravatar

#17777 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

#17774 Nå ja det glemte jeg. Jeg kan dog bedst lide Steps, som er det bedste nummer de indtil videre har præsteret. Hvilket ikke siger så lidt.
Diane Young er dog stadigvæk et rigtig godt nummer.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17778 Kruse 12 år siden

Whispering Horse (17777) skrev:
Jeg kan dog bedst lide Steps, som er det bedste nummer de indtil videre har præsteret.

Jeg foretrækker personligt Diane Young af de to :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17779 MOVIE1000 12 år siden

#72 jeg ville da langt hellere se live action udgaver af Far til fire og Min søsters børn end animation. Nyfortolkningner af gamle film hører bare ikke hjemme i dansk film, og slet ikke animation, nu har vi allerede set hvor galt det gik med Olsen Banden og det kommer vi også til at opleve igen til efteråret og nu også med Martha. Hvad bliver det næste Familien Gyldenkål, Soldaterkammerater eller Walter og Carlo animation? Comon, det var kun noget der holdt i deres tid, den holder bare ikke idag, lige meget hvordan de vender og drejer det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17780 Zombi 12 år siden

Jeg har lige opdateret mit tv for første gang i alle de år jeg har haft det. Jeg vidste ingen gang at man kunne gøre det før nu. Så har jeg også lige "arbejdet" lidt på min PS3, den var blevet lidt langsom på det sidste, og den virker nu til at køre bedre igen. Den er i hvert fald hurtigere nu, selv når jeg bare navigerer menuen er der en mærkbar forskel.

Det er sgu godt nok lige at få opdateret/fixet sit udstyr en gang imellem. :) 4/6

Alle de alt for vilde spil som snart udkommer. 6/6

Alle de alt for vilde spil som snart vil komme i vejen for min HF. 0/6

At jeg snart har påskeferie. 6/6

Skriv ny kommentar: