Gravatar

#17761 Wangsgaard 12 år siden

Mit posthus er i Superbest og der har jeg aldrig haft nogle problemer, men det fungere også som et rigtig posthus ved ikke om det er forskellen :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#17762 Hr. Nielsen 12 år siden

Wangsgaard (17761) skrev:
Mit posthus er i Superbest og der har jeg aldrig haft nogle problemer, men det fungere også som et rigtig posthus ved ikke om det er forskellen
Samme her.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17763 tiany 12 år siden

Mit posthus er i Superbest og der har jeg aldrig haft nogle problemer, men det fungere også som et rigtig posthus ved ikke om det er forskellen :)

Vores postDK posthus er også en superbest.
Valar morghulis
Gravatar

#17764 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

[url= of Rap 4[/url]
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17765 MOVIE1000 12 år siden

Ikke nok med at de laver Olsen Banden animation film og snart en fortsættelse, men nu laver de fandme også en genindspilning.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17766 Highland Park 12 år siden

#17765: Men trods alt ikke en genindspilning af "Olsen-banden". ;)

Desuden er det langt fra første gang det er sket: jf. "Min søsters børn"- & "Far til fire"-serien, "Otto er et næsehorn" osv.

Der er tydeligvis nogen af Kino-brugerne, der har glemt at tage deres blodtryksmedicin.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17767 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Trailer til Bates Motel, som er en ny serie som tager udgangspunkt i Psycho og fortæller om Normans opvækst :
Gravatar

#17768 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Mere interessant er Top of the Lake, som er en miniserie der er instrueret af Jane Campion og allerede har fået meget god kritik.

Blandt andet skriver Todd McCarthy : "Top of the Lake presents a dire portrait of the human condition, very much in line with many of the other most popular crime-and-family-driven television series of recent years. It’s also right up there with the best of them."

Anmeldelse: http://www.hollywoodreporter.com/review/top-lake-s...

Trailer:
Gravatar

#17769 HonoDelLoce 12 år siden

Indtil for et par uger siden (tror jeg?) var vores lokale post"hus" i den lokale Dagli' Brugsen, og det var super rart, fordi man kendte alle de ansatte derinde og der aldrig var noget bøvl med noget som helst (formåede endda et par gange at blive spurgt, om ikke jeg havde en pakke til at ligge, hvor jeg ikke selv havde fået tjekket postkassen efter en seddel).

Til min store fortrydelse er det åbenbart blevet lagt ned. Har heldigvis efterhånden også en ret god forståelse med de fleste postbude om et "hemmeligt" sted de lægger pakkerne, hvis jeg ikke er hjemme. Tror nok, at man faktisk kan lave sådan en aftale helt officielt nu om dage, men det har jeg aldrig lige fået taget mig sammen til at gøre :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17770 MOVIE1000 12 år siden

Highland Park (17766) skrev:
#17765: Men trods alt ikke en genindspilning af "Olsen-banden". ;)

Desuden er det langt fra første gang det er sket: jf. "Min søsters børn"- & "Far til fire"-serien, "Otto er et næsehorn" osv.

Der er tydeligvis nogen af Kino-brugerne, der har glemt at tage deres blodtryksmedicin.

Men stadigvæk er det dem som stod bag Ronal Barbaren, der skal lave en ny version af Martha, det kan kun blive det überste gylle.
I det mindste er Far til fire og Min søsters børn ikke lavet som animation.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: