Jeg fik tilfældigvis set et afsnit af Ice Road Truckers, som faktisk var mere interessant end det lyder til. Jeg vil nødigt sidde i en lastbil, mens der er snestorm og man bogstaveligt talt ikke kan se en pind.
En interessant serie, hvor man får et indblik i deres arbejde og ikke mindst deres strabadser.
Jeg fik tilfældigvis set et afsnit af Ice Road Truckers, som faktisk var mere interessant end det lyder til. Jeg vil nødigt sidde i en lastbil, mens der er snestorm og man bogstaveligt talt ikke kan se en pind.
En interessant serie, hvor man får et indblik i deres arbejde og ikke mindst deres strabadser.
En overgang så jeg det hver aften. Det er utrolig så fængende det program er :)
#17791 BN 12 år siden
Agreed!
#17792 Snaden 12 år siden
Hvordan kan det være, at sådan en nyhed endnu ikke er slået op på filmz? Det er da rimelig sløvt, når man nu kalder sig nyhedsside.
#17793 the_paki_don 12 år siden
Tænkte nok, at det var Batman-relateret. :)
Meget fed video. Hvis man skal være lidt fræk, så kunne man sige, at de havde dovnet den ret så meget ved at filme de samme scener igen og igen. :P
#17794 the_paki_don 12 år siden
#17795 Åkepool 12 år siden
Ja, den video viser bare at Nolan ikke har fantasi til mere end at gentage sig selv ;)
#17796 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
#17797 PredatorX 12 år siden
#17798 Michael Andersen 12 år siden
Ice Road Truckers, what happens on that one?
#17799 dyg 12 år siden
#17800 knipsknips 12 år siden
En overgang så jeg det hver aften. Det er utrolig så fængende det program er :)