Gravatar

#17811 BN 12 år siden

Ispep (17810) skrev:
Aha. Men du glemte dine afsluttende ord. Et hint: "for jeg skal ikke se den".

Ja, for jeg tror ikke på lige netop dette her projekt. Det betyder dog ikke, at jeg afviser hver evigt eneste remake.

Begrebet "hovedregel" indikerer jo, at der er ANDRE regler, såsom:

Hvis et remake lyder overbevisende og tegner godt, så giv det en chance.

Så simpelt er det.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17812 Ispep 12 år siden

Hvornår tegner det godt i dine øjne? For du er jo altid skeptisk længe før de overhovedet er gået igang.
Gravatar

#17813 BN 12 år siden

Ispep (17812) skrev:
Hvornår tegner det godt i dine øjne?

Når plottet eller projektet lyder som en film, jeg virkelig har lyst til at se. Selvfølgelig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17814 Michael Andersen 12 år siden

Whispering Horse (17803) skrev:
#17798 Det handler om en række lastbilchauffører i USA, som har til opgave at fragte godt til yderområder. Med andre ord områder som er svært tilgængelige. Ofte foregår det på is, hvilket naturligvis gør det en hel del farligere.

Så de har fået overlevelseskursus, både med hensyn til hvad de går hvis isen flækker og de skal nå ud af førerhuset i en fart, og så også til hvorledes de reparerer lastbilen og vedligeholder den. De er lidt overladt til sig selv ude i vildmarken.

I det afsnit jeg så, så vi f.eks. hvorledes det er vigtigt at holde motoren fri for is, da den ellers vil gå ud og dermed ikke kan generere varme, hvilket i sidste ende kan gøre at man ikke kan holde sneen væk og dermed bogstaveligt talt vil blive begravet i sne.

Nu har jeg kun set 1-2 afsnit, men de var til gengæld også interessante.

Nu får jeg lidt dårlig samvittighed, fordi du har brugt tid på at forklare mig hvad jeg godt vidste. Mit spørgsmål var bare en replik fra "Breaking Bad", men tak for indsatsen og et sorry herfra :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#17815 MMB 12 år siden

Michael Andersen (17814) skrev:
Whispering Horse (17803) skrev:
#17798 Det handler om en række lastbilchauffører i USA, som har til opgave at fragte godt til yderområder. Med andre ord områder som er svært tilgængelige. Ofte foregår det på is, hvilket naturligvis gør det en hel del farligere.

Så de har fået overlevelseskursus, både med hensyn til hvad de går hvis isen flækker og de skal nå ud af førerhuset i en fart, og så også til hvorledes de reparerer lastbilen og vedligeholder den. De er lidt overladt til sig selv ude i vildmarken.

I det afsnit jeg så, så vi f.eks. hvorledes det er vigtigt at holde motoren fri for is, da den ellers vil gå ud og dermed ikke kan generere varme, hvilket i sidste ende kan gøre at man ikke kan holde sneen væk og dermed bogstaveligt talt vil blive begravet i sne.

Nu har jeg kun set 1-2 afsnit, men de var til gengæld også interessante.

Nu får jeg lidt dårlig samvittighed, fordi du har brugt tid på at forklare mig hvad jeg godt vidste. Mit spørgsmål var bare en replik fra "Breaking Bad", men tak for indsatsen og et sorry herfra :)

Guys drive on ice.
Gravatar

#17816 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

#17814 Der kan man bare se :) Det går nu nok. Så lang tid tog det trods alt ikke at skrive det.

Jeg kunne selvfølgelig også bare lære, at henvise til wikipedia.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17817 Highland Park 12 år siden

Endnu et fremragende interview fra Nils Thorsens hånd:
"Søren Sætter-Lassen: Jeg troede jeg var færdig med skuespil
Vi har besøgt skuespilleren et halvt år efter hans alvorlige ulykke og hørt om hans to liv."

http://politiken.dk/kultur/scenekunst/ECE1929271/soeren-saetter-lassen-jeg-troede-jeg-var-faerdig-med-skuespil/ skrev:
Ligesom en tegneseriefigur
»Jeg ville rejse mig op og sige: Hvad fanden er det , der foregår? Jeg kunne godt se, at der var blod på min handske, men jeg vidste ikke, at blodet pulsede ud af mit hoved«, siger han.

»Så fik nogen lagt mig ned«.

Han husker en ubehagelig følelse af at blive iagttaget, omtalt som ’han’ og være forvandlet til objekt. Og så husker han, at skuespilchef Emmet Feigenberg kom.

»Jeg sagde, nærmest som en trussel: Jeg kan godt sige dig, Emmet, jeg spiller ikke mere med i denne her forestilling«.

»Urkomisk!«, smiler han. »For det var jo fuldstændig klart for alle andre end mig«.

De havde troet, at han var lam. Men da de løftede ham op på båren, gjorde det – til alles lettelse – ondt.

»Jeg følte mig så latterlig«, siger han.

Hvorfor latterlig?

»Jeg var jo klædt ud«, siger han. »Med hvide handsker og jaket og laksko. Sminket! Det føltes så grotesk!«.

»Tænk at gå ind med kunstig næse og sminke på, og så falder der noget enormt ned over en. Det er ligesom en tegneseriefigur, der får en ambolt i hovedet«.

»Jeg hadede ... det sted. Jeg tror faktisk, det var derfor, jeg ikke besvimede«.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17818 Thomsen 12 år siden

#17 - Nils Thorsen er fantastisk. Kan varmt anbefale hans bog også.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17819 Highland Park 12 år siden

Det er han, men hvilken af hans bøger tænker du på?
Jeg er selvsagt ikke i tvivl om, at de alle er værd at læse.

Det kunne være fedt, hvis han en skønne dag lavede en kombineret interview- og dagbog i forbindelse med tilblivelsen af en film - "Nymphomaniac" er et oplagt eksempel.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17820 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Jeg bestilte et nyt TV i fredags. Et 50" Panasonic GT50Y til den nette sum af 6.999 danske kroner. En fantastisk pris på et fantastisk tv, som umiddelbart kun bliver overgået af VT50 i ren billedkvalitet (i hvert fald i mellem 2012 modellerne).

Elgiganten fik da også udsolgt de lidt over 50 skærme de havde på under 24 timer.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: