Gravatar

#17831 Ispep 12 år siden

Åkepool (17827) skrev:
det tog mig så lige et par dage at opdage endnu et af mange navneskift :(

Så langsom du er, det er helt vildt :D Men jeg skal nok holde dig opdateret fra nu af, okay? :D Sender dig PM.
Gravatar

#17832 Hr. Nielsen 12 år siden

BN (17828) skrev:
Han har skam ikke skiftet navn. Bag de mange dæknavne gemmer sig et og samme navn:

Viggo (Mortensen)!
Ha ha, ja man kan jo aldrig vide :)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17833 Åkepool 12 år siden

Ispep (17831) skrev:
Så langsom du er, det er helt vildt :D

Tja, nu kender du vist også Thomas, så der har du et forspring. Men hvis du mener i al almindelighed, så er det muligt. jeg sidder ikke lige og tænker "hmm, han skriver meget på samme måde som [indsæt navn]", jeg tænker bare at det er flere af samme type. Det kan også være at jeg ikke tænker og at det er der den ligger ;)

Men jeg har før spurgt til hvorfor i skifter navn som vi andre skifter underrøjser? Og ja, jeg skifter kun underhylere hver 2. måned :)

Ispep (17831) skrev:
Men jeg skal nok holde dig opdateret fra nu af, okay? :D Sender dig PM.

Og det gælder for alle der skifter, for jeg ser det godt nok sent ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17834 Hr. Nielsen 12 år siden

Åkepool (17833) skrev:
så der har du et forspring.
Du må gerne løbe lidt i forvejen:-D

Åkepool (17833) skrev:
jeg har før spurgt til hvorfor i skifter navn
Jeg kan ikke svare for andre, men for mit vedkommende er svaret enkelt. Because I can:-D I starten havde jeg den holdning, at jeg ville bare hedde mit egent navn og sådan skulle det være. Men så en dag, da jeg sad og surfede lidt rundt, mens jeg hørte sangen Albert Flasher, tænkte jeg det var en pudsig titel og fluks ændrede jeg navn. Da jeg så er megastor Springsteen-fan og sad og læste en bog om ham, blev sangen Bobby Jean nævnt og den har jeg altid syntes rigtigt godt om. Bogen gav mig så et frisk syn på den. Så vupti, så hed jeg det. Så intet større og ganske banalt egentligt. Det stopper sikkert ikke her....Snart må jeg vel kalde mig (Vakse) Viggo:-P
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17835 Highland Park 12 år siden

"Rejsekortet har nu kostet [op mod] 2 mia. kr."
Udviklingen af rejsekortet er en farce uden lige. Jeg kommer sgu til at savne de gode gammeldags klippekort...

http://www.plantdinblyant.dk/
Fed idé! Jeg glæder mig til at se, om jeg kan få liv i dem.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17836 Wangsgaard 12 år siden

Jeg er nu meget glad for rejsekortet men synes nok ikke det er 2 mia værd!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#17837 Highland Park 12 år siden

Jeg skifter ikke, før jeg bliver tvunget til det. :)
Gravatar

#17838 Wangsgaard 12 år siden

Hvis man kun bruge klippekort er det nemmere og billigere med rejsekortet
Gravatar

#17839 Highland Park 12 år siden

Det er vel kun uden for myldretid, og såfremt man ikke bliver offer for en af rejsekortets utallige børnesygdomme. Desuden skal man jo hele tiden have mindst 50 kr. stående på kortet.
Gravatar

#17840 Wangsgaard 12 år siden

Highland Park (17839) skrev:
Det er vel kun uden for myldretid, og såfremt man ikke bliver offer for en af rejsekortets utallige børnesygdomme. Desuden skal man jo hele tiden have mindst 50 kr. stående på kortet.

Nu har jeg brugt det i snart 1 år vel jeg gætte på og jeg har aldrig stødt på børne-sygdomme. At man skal have 50 kr på ser jeg ikke som en ulempe da det kun er en gang det skal betales.

Det er officielt kun billigere uden for myldretid men du slipper også for at have et klippekort i hver farve hvis du skal rejse billigst. Jeg bor i kbh og har familie, skole, arbejde, venner i nordsjælland. Så jeg ville skulle have utrolig mange klippekort liggende hvis man skal have den rigtig zone. Jeg slipper samtidig at tænke over om jeg nu har flere klip tilbage da jeg altid bare skal have mit kort med. Jeg har så også automatisk optankning så er der endnu mindre at tænke over.

Skriv ny kommentar: