I det mindste ser de ikke ud til at holde tilbage på gore. Det ser faktisk godt ud, meget dystert og stemningsfuldt, jeg ved stadig ikke helt hvad jeg synes om Mads Mikkelsens accent. Nu har godt nok ikke læst bøgerne, men kommer Hannibal da fra et ikke engelsk talende land i dem? De bliver i hvert fald nødt til at gøre ham til en udlænding i serien, men ellers kan han jo også gøre det meget godt. Måske er det bare et spørgsmål om tilvænning.
I det mindste ser de ikke ud til at holde tilbage på gore. Det ser faktisk godt ud, meget dystert og stemningsfuldt, jeg ved stadig ikke helt hvad jeg synes om Mads Mikkelsens accent. Nu har godt nok ikke læst bøgerne, men kommer Hannibal da fra et ikke engelsk talende land i dem? De bliver i hvert fald nødt til at gøre ham til en udlænding i serien, men ellers kan han jo også gøre det meget godt. Måske er det bare et spørgsmål om tilvænning.
Den ser i hvert fald spændende ud.
wauw en trailer, har ikke haft meget tiltro til den serie, men lige denne trailer fik min opmærksomhed, så jeg spænt på at se serien når den titter frem den 14 april.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
[url=]Nothing beats the "real" deal[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Muligt jeg husker forkert, men mener at i makværket Hannibal Rising, ser vi at han stammer fra Østeuropa?
Jep. Dette er allerede et emne i bogen Hannibal, hvor han i nogle italienske arkiver får adgang til sit slægtsregister. Det er også i den bog, vi første gang (så vidt jeg husker) hører om hans søster.
Dette er allerede et emne i bogen Hannibal, hvor han i nogle italienske arkiver får adgang til sit slægtsregister. Det er også i den bog, vi første gang (så vidt jeg husker) hører om hans søster.
Det havde jeg faktisk glemt. Men også mange år siden jeg læste den. Takker!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
BN påstår jeg ligner Viggo Mortensen (en påstand jeg er stødt på indtil flere gange igennem årene pudsigt nok, så slet ikke umuligt der er en lille smule om snakken. Særligt da jeg besøgte Hollywood og omegn blev jeg nærmest overfaldet, for at give autografer af diverse japanske turister og folk der ville betale mig, for at tage mit billede, ha ha ha)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Nå ja, det ringer vist også klokke hos mig, at jeg har læst det før.
Hvis det er dig selv du har et billede af nu på din Avatar (er det ikke det, det hedder?), så ligner det nu ikke VM specielt meget, men det må du så gøre i real life og på evt. andre billeder :)
Men det er vel heller ikke værst. Jeg kan forestille mig at du foretrækker det, fremfor f.eks. at ligne Dom DeLouise eller Linda Hunt ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#17851 Zombi 12 år siden
#17852 Hr. Nielsen 12 år siden
#17853 MOVIE1000 12 år siden
wauw en trailer, har ikke haft meget tiltro til den serie, men lige denne trailer fik min opmærksomhed, så jeg spænt på at se serien når den titter frem den 14 april.
#17854 BN 12 år siden
superb forslag! ;-D
#17855 elwood 12 år siden
[url=]Nothing beats the "real" deal[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17856 Muldgraver 12 år siden
Jep. Dette er allerede et emne i bogen Hannibal, hvor han i nogle italienske arkiver får adgang til sit slægtsregister. Det er også i den bog, vi første gang (så vidt jeg husker) hører om hans søster.
#17857 Hr. Nielsen 12 år siden
#17858 Åkepool 12 år siden
Hmm, jeg så godt BN's Viggo kommentar, men jeg er nok røget af her?
#17859 Hr. Nielsen 12 år siden
#17860 Åkepool 12 år siden
Nå ja, det ringer vist også klokke hos mig, at jeg har læst det før.
Hvis det er dig selv du har et billede af nu på din Avatar (er det ikke det, det hedder?), så ligner det nu ikke VM specielt meget, men det må du så gøre i real life og på evt. andre billeder :)
Men det er vel heller ikke værst. Jeg kan forestille mig at du foretrækker det, fremfor f.eks. at ligne Dom DeLouise eller Linda Hunt ;)