Jeg er da blevet lidt nysgerrig efter at have set den Hannibal trailer.
Kan se den starter på NBC 4 april. Mon det vil være muligt at se det på Hulu+ fra den dato? NBC er jo medejer af fortagenet.
Ellers kommer den vist rimlig hurtig på danske Kanal 5, de reklamere i hvert fald for den allerede.
Ja, de begynder allerede den 14, mener jeg.
Det er i øvrigt mega god stil! Jeg ser aldrig TV-serier i fjerneren (det der med at være slavebundet til et bestemt tidspunkt hver uge, det er bare ikke mig :D ), men jeg synes dæleme, at det er fedt, at de rent faktisk kommer med en ny serie så hurtigt.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det er gået op for mig, at der i de kommende uger og måneder bliver udgivet musik fra endog mange interessante musikere. Om det bliver godt er jo ikke til at vide, men jeg kan ikke huske at der, for mit vedkommende, er udkommet så meget interessant musik på så kort tid.
Depeche Mode, The Strokes (som godt nok kører på autopilot i øjeblikket, men stadigvæk kan levere et par gode numre), Wavves, Youth Lagoon er allerede udkommet.
Snart kommer så Yeah Yeah Yeahs, Vampire Weekend,, She & Him, The Flaming Lips, The Knife, M.I.A., Phoenix.
Det er vel at mærke blot på en måned.
Damn, ja der er sgu rigtig mange fede udgivelser på vej. Har netop lige bestilt Depeche Mode's nye album, og af de øvrige du har nævnt her ser jeg allermest frem til Yeah, Yeah, Yeahs, Vampire Weekend og She & Him's kommende albums.
Whispering Horse (17890) skrev:
Trailer til "Before Midnight" :
Det ser jo ganske lovende ud, og med alle de mange positive ord "Before Midnight" har fået med på vejen i forbindelse med Sundance og i Berlin, så siger min mavefornemmelse mig, at man roligt kan sætte forventningerne meget højt. Så vidt jeg husker var det også Per Juhl Carlsens yndlingsfilm blandt alle dem han havde set til Berlinalen.
"Before Midnight" er klart den film jeg ser mest frem til i år, så det kan kun gå for langsomt med en dansk premiere. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#17894 Det kender jeg godt. Kan godt lide at kunne se så mange afsnit jeg har lyst til, når jeg har lyst til det. Tror nu alligevel jeg ser piloten af rent nysgerrighed. Jeg har ikke kabel tv, derfor jeg håber det kommer på Hulu+ her den 4 april. Kan se de allerede har lavet en underside med blandt andet interviews.
Hvis det lykkes at få det set det før den danske præmere, så prøver jeg lige at huske at skrive et par liner herinde. :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg anmelder alle Disney film med den optik, at jeg forventer at se en hård R-Rated kung fu film og så ser jeg, hvordan filmene falder fuldstændig fra hinanden.
The Lion King har enkelte gode elementer af Lion-on-Lion håndgemæng, der minder om klassisk Shaw Brothers, men der er ganske enkelt for lidt af det. 1 ud af 6 stjerner.
Aladdin har enkelte gode elementer af Wushu kamp elementer med et mellemøstligt stænk, men med det overnaturlige element af lampeånden synes det spildt, at Aladdin ikke beder om at blive den største kung fu mester i verden eller noget i den dur. A Whole New World redder filmen op til 2 ud af 6 stjerner.
Tangled har en del gode kampe og implementeringen af en kung fu hest er genialt. Og Flyn Rider er en kæk helt og Rapunzel er ferm med en pande. 3 ud af 6 stjerner.
Jeg anmelder alle Disney film med den optik, at jeg forventer at se en hård R-Rated kung fu film og så ser jeg, hvordan filmene falder fuldstændig fra hinanden.
The Lion King har enkelte gode elementer af Lion-on-Lion håndgemæng, der minder om klassisk Shaw Brothers, men der er ganske enkelt for lidt af det. 1 ud af 6 stjerner.
Aladdin har enkelte gode elementer af Wushu kamp elementer med et mellemøstligt stænk, men med det overnaturlige element af lampeånden synes det spildt, at Aladdin ikke beder om at blive den største kung fu mester i verden eller noget i den dur. A Whole New World redder filmen op til 2 ud af 6 stjerner.
Tangled har en del gode kampe og implementeringen af en kung fu hest er genialt. Og Flyn Rider er en kæk helt og Rapunzel er ferm med en pande. 3 ud af 6 stjerner.
haha genial :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#17891 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden
TV Spot #2 til The Great Gatsby:
#17892 Kisbye 12 år siden
Kan se den starter på NBC 4 april. Mon det vil være muligt at se det på Hulu+ fra den dato? NBC er jo medejer af fortagenet.
#17893 tiany 12 år siden
Ellers kommer den vist rimlig hurtig på danske Kanal 5, de reklamere i hvert fald for den allerede.
#17894 HonoDelLoce 12 år siden
Ja, de begynder allerede den 14, mener jeg.
Det er i øvrigt mega god stil! Jeg ser aldrig TV-serier i fjerneren (det der med at være slavebundet til et bestemt tidspunkt hver uge, det er bare ikke mig :D ), men jeg synes dæleme, at det er fedt, at de rent faktisk kommer med en ny serie så hurtigt.
#17895 NightHawk 12 år siden
Damn, ja der er sgu rigtig mange fede udgivelser på vej. Har netop lige bestilt Depeche Mode's nye album, og af de øvrige du har nævnt her ser jeg allermest frem til Yeah, Yeah, Yeahs, Vampire Weekend og She & Him's kommende albums.
#17896 Kisbye 12 år siden
Det kender jeg godt. Kan godt lide at kunne se så mange afsnit jeg har lyst til, når jeg har lyst til det. Tror nu alligevel jeg ser piloten af rent nysgerrighed.
Jeg har ikke kabel tv, derfor jeg håber det kommer på Hulu+ her den 4 april. Kan se de allerede har lavet en underside med blandt andet interviews.
Hvis det lykkes at få det set det før den danske præmere, så prøver jeg lige at huske at skrive et par liner herinde. :)
#17897 Åkepool 12 år siden
Hov, hvad er nu det jeg har misset?
#17898 the_paki_don 12 år siden
#17899 MOVIE1000 12 år siden
haha genial :D
#17900 tiany 12 år siden
LOL